וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק שולטת: מרק צוקרברג בראש רשימת המשפיעים של "ואניטי פייר"

סוכנויות הידיעות

2.9.2010 / 11:04

צוקרברג עקף את סטיב ג'ובס ואת מייסדי גוגל; נציג ישראלי ברשימה - ויוי נבו שדורג במקום ה-79



מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מרק צוקרברג, הוא האדם המשפיע ביותר בעולם העסקים, כך על פי רשימת 100 המשפיעים של המגזין "ואניטי פייר", אשר פורסמה השבוע, זו השנה ה-16, כאשר אחריו ברשימה מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, ובכירי גוגל.



"רבים מהטייקונים ברשימת המשפיעים של 'ואניטי פייר' התאוששו מ-2009 ההרסנית, אך צמד לובשי הקפוצ'ון וצווארון הגולף מעולם לא האט", סיכם המגזין את הבחירה בצוקרברג ובג'ובס, והוסיף כי צוקרברג הוא "הקיסר החדש".



בשנה שעברה תפס את המקום הראשון מנכ"ל גולדמן סאקס, לויד בלנקפיין, לאחר שהבנק שרד את המשבר הכלכלי ורשם רווחי שיא. השנה סוגר בלנקפיין את הרשימה במקום ה-100.



בהמשך הדירוג הציב "ואניטי פייר" אילי מדיה וטכנולוגיה נוספים. במקום הרביעי ניצב רופרט מרדוק, יו"ר ומנכ"ל ענקית המדיה ניוז קורפ, אחריו ברשימה מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, כשבמקום השמיני מנכ"ל אורקל לארי אליסון, ובמקום התשיעי מייסדי טוויטר אוון ויליאמס וביז סטון.



ברשימה ישנו גם נציג ישראלי - ויוי (אביב) נבו, המיליארדר החשאי, אשר מחזיק בין היתר בנתח גדול ממניות ענקית המדיה טיים וורנר, ומשקיע במיזם סקוור של מייסד טוויטר ג'ק דורסי. היקף עסקיו המדויק של נבו, אשר דורג במקום ה-79 ברשימת המשפיעים, אינו ידוע, וגם בישראל הוא שומר על פרופיל נמוך.



במקום השישי ניצב ברנאר ארנו, האיש העשיר באירופה ומנכ"ל ענקית היוקרה lvmh, המחזיקה במותגים כמו לואי ויטון, דונה קארן וז'יוונשי. במקום השביעי נמצא מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק, ומייסד חברת המדיה והמידע הפיננסי הנקראת על שמו. השבוע דיווח "ניו יורק פוסט" כי נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הציע לבלומברג להחליף את טימותי גייתנר כשר האוצר בממשלתו.



ואולם רשימת המשפיעים אינה כוללת רק אנשי עסקים וטייקונים. במקום ה-20 ברשימה נמצא כוכב הקולנוע ג'וני דפ. "הכוכב החם ביותר בהוליווד - והיחיד שאי פעם הופיע בשני סרטים שגרפו יותר ממיליארד דולר בקופות (שודדי הקאריביים 2 ואליס בארץ הפלאות)", נימק המגזין את הבחירה, וציין כי דפ צפוי לקבל סכום של 35 מיליון דולר על סרטו הבא, שבו הוא מככב לצד אנג'לינה ג'ולי. כוכבים נוספים ברשימה - טום הנקס (25), בונו (35), הראפר ג'יי זי (58), בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (75), ומגיש הטלוויזיה ג'ון סטיוארט (29).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully