וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מרוויחים מהצרות של לינדסי

אליחי וידל

3.9.2010 / 7:11

בזמן שלינדסי לוהן מסיימת לרצות מאסר על אחזקת סמים, אחת מעורכות הדין שלה רוכבת על הטרגדיה של השחקנית הפרובוקטיבית בדרך להפקת סדרת ריאליטי - על עצמה



>> כאילו לא חסרים לה חיכוכים עם רשויות החוק, כאילו לא די לה בדיונים בבתי משפט, עכשיו יש גם מי שגורר את השחקנית הפרובוקטיבית הצעירה לינדסי לוהן למאבקים על זכויות יוצרים. בזמן שלוהן מסיימת לרצות בחוף המערבי מאסר בפועל בגין אחזקה ושימוש בסמים, מנסה עורכת דין ניו יורקית שאפתנית לרכוב על גל הפופולריות של השחקנית הצעירה כדי לגרוף לעצמה פרסום ותשומת לב תקשורתית.

עורכת הדין סטפני עובדיה הגישה לבית המשפט העליון של ניו יורק תביעה בשמה של לוהן נגד חברת אי-טרייד (etrade), המתמחה במסחר מקוון במניות, בגין שימוש בשמה של השחקנית בפרסומת ללא אישורה. מיליוני אמריקאים צפו בפרסומת ששודרה במהלך משחק הסופרבול שנערך בתחילת השנה - אירוע הספורט הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה בארה"ב.



ואולם איש מהצופים לא ראה בפרסומת את תמונתה של לוהן או תמונה של כפילה שלה, וגם שמה המלא לא הוזכר בה. ובכל זאת, טענה עובדיה במארס 2010 כי די בעובדה שהשם לינדסי הוזכר בפרסומת כדי לפגוע בזכויותיה של השחקנית.



בפרסומת האמורה מככבים תינוקות, שמנהלים כביכול שיחה על מערכת היחסים ביניהם. התינוק הבן, בתפקיד סוחר-יום במניות, מתנצל בשיחת וידאו בפני חברתו התינוקת על כך שלא הגיע לפגישה משום שהיה עסוק בניהול תיק המניות שלו ביום מסחר עצבני במיוחד. בתגובה שואלת החברה אם ההברזה שלו אינה קשורה לכך שלינדסי ה"מילק-הולית" היתה אצלו. סחרן היום הצעיר נתפס על חם כשלינדסי התינוקת נכנסת לפתע לתמונה, ומוחה על הכינוי שהוצמד לה.



עורכת הדין השאפתנית טוענת כי השימוש בשם לינדסי לתיאור אשה אלכוהוליסטית ומופקרת מחייב אישור של לינדסי לוהן. לדבריה, אף שבארה"ב יש לפחות 250 אלף נשים בשם לינדסי, רק אחת מהן מזוהה באופן מוחלט עם דימוי של סלבריטאית זנותית המכורה לאלכוהול וסמים, וזו לינדסי לוהן.



השיגה את החשיפה המיוחלת



עוד היא טוענת שכפי שהשימוש בשם טייגר בהקשר של גולף מתייחס אך ורק לשחקן הגולף הידוע טייגר וודס, כך הקשר של "מילק-הוליות" לשם לינדסי מתייחס לסלבריטאית ההוללת. לפיכך, טוענת עובדיה, יש להתייחס לשם לינדסי בדיוק כפי שמתייחסים לשם אופרה (אופרה וינפרי), או מדונה.



עובדיה תובעת מאי-טרייד 100 מיליון דולר בשמה של לוהן, כפיצוי על נזקים שנגרמו לשמה של הכוכבת ולתדמיתה. באי-טרייד נמנעו בינתיים מלהגיב לתביעה, ככל הנראה בתקווה שבית המשפט ידחה אותה. ואולם עורכת הדין השיגה לפחות חלק מהמטרות שלה - בראש ובראשונה את החשיפה התקשורתית המיוחלת (את התמורה הכספית עבור שירותיה המשפטיים היא ככל הנראה לא תקבל בזמן הקרוב, אם בכלל).



עובדיה, המגדירה את עצמה כמקורבת למשפחת לוהן, רוכבת על הקשר הזה בדרכה לשיווק של סדרת ריאליטי על עצמה.



בימים אלה מצלמת עובדיה סדרת טלוויזיה על שגרת היום שלה. השגרה הזו כוללת, בין השאר, טיפול בשמונת ילדיה, הופעה בתחנת טלוויזיה ניו יורקית על תקן פרשנית משפטית וניהול תיקי הלקוחות שלה - בעיקר סלבריטאים מדרג נמוך.



ניסיון כושל בתחום הפוליטי



את הרעיון לסדרת הריאליטי על עצמה שאבה מאחד מהתיקים המשפטיים שלה, הקשור לסדרת הריאליטי "ג'ון וקייט פלוס שמונה", שבו ייצגה את היילי גלסמן, המאהבת של ג'ון גוסלין, כוכב הסדרה שנטש את אשתו ושמונת ילדיו לטובתה.



בראיון לאתר הרכילות רדאר-אונליין הסבירה עובדיה כי אם סדרה על עקרת בית פשוטה שמטפלת בשמונה ילדים הצליחה כל כך, סביר להניח כי הרפתקאותיה של עורכת דין אשר מייצגת סלבריטאים ומגדלת שמונה ילדים במקביל, יהיו מרתקות לא פחות.



בדרכה אל עבר הגשמת הקריירה ההוליוודית שלה התמודדה עובדיה לפני שנתיים גם על מקום מטעם המפלגה הדמוקרטית בבית הנבחרים של מדינת ניו יורק - אך הפסידה בבחירות.



אם עובדיה תצליח להשלים את הפקת הסדרה (octoattorney - פרקליטה עם שמונה ילדים) והיא תשודר, סביר להניח שהיא תזכה לחשיפה, השפעה ושכר גבוה שישכיחו את הניסיון הכושל שלה בתחום הפוליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully