וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לגור ליד ההורים המבוגרים

רנית נחום-הלוי

3.9.2010 / 9:39

בתנועה



שמות: חיים (52) ורונית (51) ליעוז

עיסוקים: חיים רופא, רונית מעצבת פנים



מצב משפחתי: נשואים פלוס 3



איזו דירה אתם מוכרים? אנחנו מציעים למכירה בית פרטי חד משפחתי ברחוב סביון 7 בשכונת רמת טבעון, בקרית טבעון. את הבית תיכננו ובנינו כששבנו מארה"ב, והוא תוכנן לפי תפישת הנוחות והפונקציונליות של הסגנון אמריקאי. הבית בשטח של כ-265 מ"ר בנוי על מגרש בשטח של יותר מ-500 מ"ר".



"הבית מחולק למתחם מגורים בן שני מפלסים, מפלס עליון המכיל שלושה חדרי שינה מרווחים לילדים, שני חדרי אמבטיה ושירותים וגלריה המשמשת פינת ישיבה ובה ספרייה. במפלס התחתון נמצא חדר שינה להורים עם חדר אמבטיה צמוד וחדר שינה לאורחים. מפלס זה כולל גם מטבח מרווח ומודרני (כ-40 מ"ר) וסלון מרווח (כ-40 מ"ר) עם קמין עצים. גובה התקרה מעל הסלון הוא כשבעה מטרים כשהגלריה צופה אל הסלון.



"קומת הקרקע מכילה ממ"ד וחדר נוסף של כ-30 מ"ר שניתן להסבה ליחידה מניבה או קליניקה. מקומה זו, המצויה במפלס הכביש, ישנה יציאה למוסך מקורה עם שער חשמלי לשני רכבים".



"הגינה מסביב לבית כוללת ג'קוזי גדול ומפל עם מערכות סינון וחימום. בנוסף, הגינה מכילה כמעט 30 עצי פרי מסוגים שונים, כולל עצי פרי טרופיים. סמוך לכניסת הבית מצויה בריכת נוי עשויה מחלוקי נחל. הבית ממוקם ברחוב ללא מוצא כך שתנועת המכוניות דלילה ומשמשת בעיקר את דיירי הרחוב. מאחורי הבית יש שטח ציבורי פתוח - עובדה שתורמת לשקט ולפרטיות".



השכונה: "רמת טבעון היא שכונה חדשה יחסית, והיא מאופיינת בבתים צמודי קרקע עם תשתיות מודרניות תת קרקעיות. השכונה מאופיינת גם במשפחות צעירות עם ילדים, הנהנים משירותים כמו גני ילדים, בתי ספר ומועדון שכונתי. שאר השירותים כמו בנקים, בתי מרקחת, קופות חולים, ומרכזי מסחר נמצאים במרכז טבעון או בצומת אלונים".



מחיר מבוקש: 2.8 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "המחיר נקבע בהתייעצות עם מתווכים מקומיים, והוא מגלם את שווי השוק של הבית בהתחשב בהשקעה, הייחודיות, התכנון הפונקציונלי והמפרט העשיר".



למה החלטתם למכור את הנכס? "אנחנו מתכננים לעבור לחיפה, בגלל שמשפחתנו המורחבת גרה שם ומפני שהורינו, שהגיעו לגיל מתקדם, זקוקים לתמיכתנו הקרובה".



היכן תתגוררו? "אנחנו בונים בית בחיפה, ובשלב ביניים נגור בשכירות".



למי מתאים הנכס? "הנכס מתאים למשפחות מהמרכז הרוצות להתרחק מהרעש וההמולה ויחד עם זאת מעוניינות בנגישות נוחה ומהירה למרכז (כביש 6)".



כמה זמן אתם מציעים את הבית, ואיך? "הבית מפורסם באתרי נדל"ן באינטרנט ומוצע מזה חודשיים. ישנה התעניינות ערה מצד אנשים פרטיים ולקוחות של מתווכים".



תחבורה ומדד הפקקים: הגעה נוחה ומהירה לכביש 6 (עין תות) - 15-20 דקות; מרכז חיפה - 25 דקות; צומת המוביל - 15 דקות; קריות - 20 דקות



-



לפרטים נוספים:



מייל - haimlioz@yahoo.com



חיים - 8647141-050



רונית - 8647142-050

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully