וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הון סיכון פורביון גייסה 243 מיליון דולר ותשקיע גם בישראל

גיא גרימלנד

4.9.2010 / 19:32

ד"ר אבי מולכו משמש כנציג הקרן בישראל ותפקידו לתור אחר השקעות חדשות



קרן הון סיכון הזרה, פורביון קפיטל פרטנרס השלימה גיוס קרן חדשה בהיקף של 243 מיליון דולר - וצפויה להשקיע גם בישראל. הקרן מתמקדת בחברות מענף מדעי החיים.



בהודעת הקרן מסוף השבוע מציינת פורביון כי השלימה גיוס עבור מספר קרנות. קרן אחת תשקיע בחברות טכנולוגיה בשלות מהפורפוליו של הקרן הראשונה. הקרן השניה תשקיע בעיקר באירופה, והשאר בארה"ב וישראל. ההשקעות יתבצעו בחברות פרטיות מתחום מדעי החיים: מכשור רפואי, הולכת תרופות וציוד רפואי.



בארט ברגשטיין, שותף מנהל בקרן, אמר ל-themarker: "כפי שאתה יודע, ישראל היא מספר שתיים בתחום של מכשור רפואי. במובן הזה, ישראל מאוד מעניינת אותנו, מאחר ואנחנו משקיעים אקטיבים בתחום המכשור רפואי. זו הסיבה מדוע יש לנו שותף, ד"ר אבי מולכו, הממוקם בישראל, כדי לאתר הזדמנויות". ד"ר אבי מולכו, שימש שותף מנהל וראש תחום מדעי החיים בקרן גיזה הון סיכון, עד שפרש בשנת 2006.

מולכו הצטרף לגיזה ב-2001. הוא פסיכיאטר בהכשרתו ששימש בעבר סגן מנהל בית החולים אברבנאל, וראש תוכנית ההתמחות בפסיכיאטריה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. בגיזה הוא הוביל 12 השקעות בתקופה של חמש שנים שהובילו לשתי מכירות ושלוש הנפקות. בשנת 2007 הצטרף מולכו לפורביון וכיום הוא משמש כמנכ"ל ויו"ר חברת neovasc שעוסקת במחלות לב וכלי דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully