וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הנפילה החדה במספר הגולשים: גם המפרסמים נוטשים את אתר ה"טיימס" הלונדוני

סוכנויות הידיעות

5.9.2010 / 9:26

מאז עבר אתר ה"טיימס" למודל של מנויים בתשלום, נרשמה נפילה של 90% במספר הגולשים



לאחר שחווה נפילה של 90% במספר הגולשים למהדורת האינטרנט שלו, גם המפרסמים החלו לנטוש את העיתון הלונדוני "טיימס" בעקבות מעברו למודל של מנויים בתשלום בלבד - כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".



רוב ליהם, ראש מחלקת העיתונים בסוכנות יחסי הציבור הברטית mec, שבין לקוחותיה לוידס בנקינג גרופ, אורנג' ושאנל, אמר לאינדיפנדנט כי "אנחנו כבר לא מפרסמים באתר. אין בו עוד תנועת גולשים, ולכן אין טעם לפרסם שם". ליהם הוסיף וציין כי מספר הגולשים באתר ה"טיימס" נפל ב-90% מאז סגר את האתר לגלישה בתשלום. "המספרים תואמים את התחזית שניתנה לנו לפני המעבר", אמר ליהם.



"ברמת המותג, הם הורגים את הרעיון שהאתר שלהם יכול לשמש כמקור חדשותי ברשת. זה משהו שקשה מאוד להתאושש ממנו", אמר ל"אינדיפנדנט" אדריאן דרורי, אנליסט מדיה בחברת ovum. "האתר של ה'טיימס' מתאפיין בחוסר התלהבות. הדבר המאכזב ביותר הוא שלא נראה שיש להם אסטרטגיה כלשהי כיצד ליצור תוכן ייחודי ומעניין שיבדל בין המהדורה המודפסת למוצר המקוון", אמר פול בראדשו, מומחה לעיתונות מקוונת.



ה"טיימס" נמצא בבעלותה של ניוז קורפ, ענקית המדיה של המיליארדר האוסטרלי רופרט מרדוק. לעיתון 150 אלף מנויים, שמקבלים גישה חינם לגלישה בגירסה המקוונת. בחודש יוני עבר האתר למודל של מנויים בתשלום, במסגרתו הוא גובה ליש"ט ליום או 2 ליש"ט לשבוע תמורת גישה לתכנים המקוונים. מאז נפל מספר הגולשים ב-90% ונתח השוק שלו מבין אתרי העיתונים בבריטניה נפל מ-15% ל-4.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully