וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט וביל גייטס ייפגשו עם עשירי סין כדי לשכנעם לתרום לצדקה

סוכנויות הידיעות

5.9.2010 / 10:20

שני האמריקאים העשירים ביותר הצליחו עד כה לשכנע 40 מיליארדרים בארה"ב לתרום לפחות מחצית מהונם לצדקה



לאחר שרתמו רבים מעמיתיהם המיליארדרים ושכנעו אותם להעניק מחצית מהונם לצדקה, פונים וורן באפט וביל גייטס מזרחה. שני המיליארדרים מתכננים לנסוע בסוף החודש לסין, ושם ייפגשו עם טייקונים במטרה לשכנע גם אותם לתרום.



לדברי טייקונים סינים שהוזמנו, גייטס ובאפט יארחו ב-29 בספטמבר ארוחת ערב בבייג'ין, ל"קבוצה גדולה של עשירי סין".




העיתון "פייננשל טיימס" דיווח כי בין המוזמנים נמצאת ז'יאנג שין, מנכ"לית חברת הנדל"ן סוהו צ'יינה, כמו גם ואנג צ'ואנפו, העומד בראש יצרנית המכוניות החשמליות byd, בה משקיע באפט. עוד במוזמנים - דואן יונגפינג, אשר הוציא לפני ארבע שנים 620 אלף דולר על ארוחת צהריים עם באפט, וז'או דניאנג, אשר שילם לפני שנתיים 2 מיליון דולר על אותה ארוחה.



ואולם החשש שמא יתבקשו לתרום לפחות מחצית מהונם לצדקה מרתיע כמה מהמוזמנים, לדברי ריי ייפ, ראש הקרן של ביל ומלינדה גייטס בבייג'ין ל"טיימס". "מספר קטן של אנשים דחו את ההזמנה, בעוד שאחרים התקשרו לשאול האם יתבקשו לתרום בארוחת הערב", אמר. "החשש הגדול ביותר שלהם הוא מכך שיועמדו במצב לא נוח ויובכו".



באפט וגייטס, שני האמריקאים העשירים ביותר עם הון משולב של כ-90 מיליארד דולר, השיקו מוקדם יותר השנה קמפיין בשם the giving pledge שנועד לשכנע את האנשים העשירים ביותר בארה"ב להעביר את מרבית הונם למטרות פילנתרופיות וארגוני צדקה לבחירתם, במהלך חייהם או לאחר מותם.



בחודש שעבר הודיעו השניים כי הצטרפו אליהם כבר 40 מיליארדרים אמריקאים, בהם מייסד ומנכ"ל אורקל לארי אליסון, איל המדיה טד טרנר ובמאי הקולנוע ג'ורג' לוקאס, והבטיחו להעניק לפחות מחצית מהונם לצדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully