וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מדרום קוריאה עברה את מבחן הנהיגה בניסיון ה-960

ניו יורק טיימס

5.9.2010 / 11:01

יונדאי-קיה החליטה לפנק את הנהגת החדשה במכונית בשווי 16,800 דולר



צ'ה סה סון, אישה בת 69 מדרום קוריאה, הפכה לסלבריטאית מקומית בדרום קוריאה לאחר שהשיגה את מה שנראה היה בלתי אפשרי לתקופה ארוכה כל כך: צ'ה עברה את מבחן הנהיגה והשיגה רישיון בטסטס ה-960.



החל מאפריל 2005, צ'ה נבחנה אחת ליום במשך חמישה ימים בשבוע. לאחר מכן היא האטה את הקצב והחלה להיבחן פעמיים בשבוע. אבל היא מעולם לא התייאשה.



"כשהיא סוף סוף השיגה את רישיון הנהיגה כולנו עודדנו אותה וחיבקנו אותה ואפילו נתנו לה פרחים", אמר פארק סו יון, מורה בבית הספר לנהיגה ג'אובוק בו למדה צ'ה. "אנחנו הרגשנו כאילו אבן ענקית נגולה מעל ליבנו. לא היה לנו נעים להגיד לה לוותר, בגלל שהיא פשוט המשיכה לבוא".



פארק ומורי נהיגה נוספים ציינו, כי ייתכן שעל צ'ה להסתפק בכך שהיא השיגה את רישיון הנהיגה ולא לסכן את עצמה ונהגים אחרים בכך שהיא תנהג על הכביש. עם זאת, המורים ציינו כי אינם מודאגים מידי מכיוון שהמבחן בו היא נכשלה כל כך הרבה פעמים היה מבחן בכתב ולא המבחן המעשי.



יצרנית המכוניות הדרום קוריאנית יונדאי-קיה החליטה לפנק את צ'ה - ששמה באופן אירוני הוא גם המילה הקוריאנית ל"מכונית" - במתנה לרגל קבלת הרישיון והעניקה לה מכונית בשווי 16,800 דולר. צ'ה אף מופיעה בימים אלה בפרסומת טלוויזיונית ליונדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully