וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין מתנערת מהערכות גודל מאגר הגז

ליאור זנו

5.9.2010 / 12:30

שותפות חיפושי הגז המחזיקה ברישיונות "מירה" ו"שרה", הגיבה להערכות על מימדי המאגרים שבשטחה: "לא ניתן להסיק על קיום מאגרים וגודלם". עם זאת, זינקה המניה ב-14% במהלך היום

שותפות חיפושי הגז מודיעין, שבשליטת צחי סולטן ואי.די.בי של נוחי דנקנר מתנערת הבוקר, כצפוי, מדיווחיה של השותפה ipc ברישיונות "שרה" ו"מירה", אודות הערכות על גודל המאגר. "על פי ניתוח של היועצים המקצועיים של השותפות לא ניתן להסיק מהעיבוד הראשוני מסקנות לגבי קיומם של מאגרים בשטח הרישיון וגודלם", כותבת מודיעין ובכך מסבירה למשקיעים את חשיבות הדיווחים.

"ככל שיתקבל בידי השותפות מידע משמעותי חדש בקשר על הרישיונות, היא תדווח בהתאם", נמסר מהחברה, והיא רומזת על כך כי המידע שפרסמה ipc אינו חדש או משמעותי עדיין.

מודיעין כותבת כי הפרסומים נעשו ללא ידיעתה ושלא על דעתה ומסבירה על השתלשלות ניתוח הסקר הסייסמי התלת-ממדי, שכלי תקשורת רבים טענו כי את תוצאותיו פרסמה ipc: "המידע הגולמי שהתקבל בסקר עבר עיבוד ראשוני על ידי חברה western geco אשר גם ביצעה אותו. על דעת כל השותפפים ברישיונות הוחלט לבצע פעולות עיבוד מתקדמות של המידע אצל חברה בינלאומית המתחמה בתחום. העיבוד המתקדם והפענוח הסופי יושלמו רק בעוד כמה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully