וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת עופר ומליסרון במו"מ עם בריטיש ישראל

ואדים סבידרסקי

5.9.2010 / 14:30

חברת מליסרון מעוניינת לרכוש את השליטה בבריטיש ישראל ובכך להגדיל את אחזקותיה בלמעלה מ-25 נכסים נוספים ברחבי הארץ. המסחר במניות שתי החברות הופסק בעקבות המו"מ

קצת למעלה משנה לאחר שחברת מליסרון שבשליטת יולי וליאורה עופר השלימה את עסקת הענק לרכישת קניוני רמת אביב וסביונים של אפריקה ישראל, מכוונת מליסרון אל יעד גבוה בהרבה יותר מכך: החברה מנהלת משא ומתן לרכישת השליטה בבריטיש ישראל המחזיקה בלמעלה מ-25 נכסים ברחבי ישראל.

המסחר במניות בריטיש ישראל ומליסרון הופסק, לאחר שהראשונה הודיעה על משא ומתן למכירת השליטה בה. uk one, בבעלות ליאו נוי, מחזיקה ב-55.76% בבריטיש ישראל הנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של 1.828 מיליארד שקל. בעלי העניין הנוספים בבריטיש, העוסקת בניהול והכשרת מרכזים מסחריים ומבני תעשייה, הם פויו זבלדוביץ' (15.65%) וקרנות הפנסיה המשתתפות ברווחים של מגדל (5%). מליסרון נסחרת לפי שווי שוק של 1.983 מיליארד שקל, מחזיקה ומפעילה קניונים ושטחי משרד בישראל, ונשלטת על ידי יולי עופר, ליאורה עופר ודורון עופר.

בבעלות החברה למעלה מ-25 נכסים, בשטח כולל של למעלה מ-450 אלף מ"ר (חלק החברה), שנמצאים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ. הנכסים הבולטים שבבעלות החברה הם: גרנד קניון בחיפה, קניון רחובות, הקניון הגדול בפתח תקוה (אבנת), פארק אזורים בפתח תקוה, ביל"ו סנטר, קניון השרון, קניון לב אשדוד ועוד.

המסחר במניית בריטיש, נפתח היום בבוקר בשער של 11 שקל ליחידה. המניה השלימה עלייה של כ-20% מתחילת השנה, כאשר במהלך שנת 2009 זינקה בכ-143%. החברה, בניהולו של עמיר בירם, סיימה את הרבעון השני של השנה עם ירידה של כ-52% ברווח הנקי לכ-66 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד. את המחצית הראשונה של השנה סיימה בריטיש עם ירידה של 15% ברווח הנקי לכ-182 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully