וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזועים ביבואנית סובארו נמשכים - בוטל מינויו של שמעון ברזילי למנכ"ל

דניאל שמיל

5.9.2010 / 13:43

החברה מתנהלת כשנה ללא מנכ"ל קבוע ומכירותיה יורדות השנה ב-28%



יפנאוטו, יבואנית סובארו, חוזרת לחפש מנכ"ל חדש, אחרי שבוטל מינויו של שמעון ברזילי לתפקיד. ברזילי, הבעלים והמנכ"ל של הסוכנות המקומית בירושלים, היה מיועד להחליף את אלי דוד שפרש מתפקידו לפני כשלושה חודשים. במסגרת העסקתו, תוכנן כי החברה תשכור ממנו את הסוכנות בירושלים לתקופה של עשרים שנה. אולם, הדבר לא אושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, ונראה שגם היו בעיות בחלקים הכספיים של ההסכם. החברה הודיעה לבורסה על ביטול הסכם ההעסקה, וכעת מחפשת שוב אחר מנכ"ל חדש.



בענף הרכב מעריכים שבין המועמדים הבולטים לתפקיד נמצא רני בנדר, מנהל התקשורת השיווקית בחברה, הנשוי לבתו של גד זאבי, בעל השליטה בחברה. בנדר משמש היום כממלא מקום המנכ"ל.



זאבי רכש את הבעלות המלאה על החברה לפני כשנה, לאחר תקופה של סכסוכים פנימיים שפגעו בתפקוד החברה ובתחרותיות שלה. אלי דוד, שמילא את תפקיד המנכ"ל חמש שנים, פרש ומעט אחריו גם רפי גוזלן, מנהל השיווק. החברה מתנהלת מאז ללא מנכ"ל קבוע ומכירותיה יורדות השנה ב-28% לעומת 2009, זו בשעה שהשוק מטפס ב-27%. בענף הרכב מעריכים כי אם יפנאוטו לא תשמור על המותג, ינסו יבואנים אחרים לפנות ליצרן ולקבל את זיכיון סובארו, בדומה להעברת הזיכיון של אופל מ-umi לקבוצת שלמה לאחרונה.



דובר יפנאוטו מסר בתגובה, כי לאור התמשכות הליך השלמת התנאים המתלים הכרוכים במערך ההסכמים השלובים, סוכם במשותף עם מר שמעון ברזילי כי ההתקשרות בין הצדדים תפקע ומר ברזילי לא יתמנה כמנכ"ל אלא ימשיך בתפקידו כבעל סוכנות ומרכז שירות של סובארו בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully