וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ ייפגש עם זכיינית הרכבת הקלה בת"א

אבי בר אלי

5.9.2010 / 22:20

לאחר ביטול הסכם הזיכיון של MTS ולקראת פתיחת הבוררות הצפויה, יפגוש מחר שר האוצר את הנהלת החברה. שטייניץ נמנע עד כה מפגישות עם MTS בעצת יועציו המשפטיים

הנהלת קבוצת mts, זכיינית פרויקט הרכבת הקלה בגוש-דן, תיפגש מחר בירושלים עם שר האוצר, יובל שטייניץ. זאת, על רקע ביטול הסכם הזיכיון עם mts - ופתיחת הבוררות הצפויה בין הצדדים. מדובר בפגישה ראשונה בין ראשי הקבוצה לבין שר האוצר - לאחר ששטייניץ נמנע מלפגוש את נציגי mts במהלך המשא ומתן בין הצדדים, בעצת יועציו המשפטיים.

את mts יובילו יו"ר הקבוצה (ומנכ"ל אפריקה-ישראל), איזי כהן, וסגנו - מנהל פרויקטי הזכיינות של סימנס העולמית, מוסלום יאקיסאן.

ביום חמישי האחרון נפגשו בכירי mts עם הרשות הממונה לפרויקט בניסיון למנוע את פתיחת הליך הבוררות - והגישו מכתב בו נעתרו "עקרונית" לדרישותיה הסופיות של המדינה באשר לסגירה הפיננסית של הפרויקט.

ואולם, מסמך זה לא חפף במלואו את עמדת המדינה טרם ביטול הפרויקט. כמו-כן, לא ברור תוקפו של המסמך, משום שהוגש לאחר שהמדינה כבר הכריזה על ביטול הסכם הזיכיון.

פתיחת הליך בוררות בין הצדדים יביא לקידום מואץ של החלופה התקציבית לביצוע הפרויקט - וכן להתכתשות צפויה סביב חילוט הערבות שהפקידה mts בסך 138 מיליון שקל. זאת, כאשר שני הצדדים מאיימים בהגשת תביעות פיצויים הדדיות בגין ביטול הפרויקט. במקביל, מציינים גורמים בענף התחבורה כי mts מפעילה מכבש לחצים על הממשלה בניסיון למנוע את ביטול הסכם הזיכיון - ולפתוח מחדש במו"מ עימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully