וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אבי חסון - המדען הראשי הבא

אורה קורן וגיא גרימלנד

6.9.2010 / 9:30

שר התמ"ת בן אליעזר מקדם לתפקיד המדען הראשי את אבי חסון, שיחליף את אלי אופר בסוף השנה. לחסון ניסיון עשיר בתעשיית ההון סיכון, וכמו כן שימש כמנהל שותף בקרן ג'מיני

המועמד המוביל של שר התמ"ת, בנימין בן-אליעזר, לתפקיד המדען הראשי במשרד התמ"ת הוא אבי חסון, כך נודע ל-themarker. לחסון, בוגר יחידת המודיעין 8200 שהצמיחה אנשי היי טק מובילים, ניסיון עשיר בתעשיית ההון סיכון. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל שותף בקרן ג'מיני.

בן-אליעזר הודיע השנה כי המדען הראשי הנוכחי, אלי אופר, יסיים את תפקידו בסוף 2010. אופר ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר יוריקה, תוכנית המחקר והפיתוח האירופית הגדולה שישראל שותפה בה. השנה עומדת ישראל בראש התכנית.

המדען הראשי הנכנס יקבל לידיו את יישום תכנית ההיי-טק של משרד האוצר ובכלל זה התיאום בין המחקר באקדמיה למו"פ בתעשיה. כן יידרש המדען החדש להגביר את הטמעת הטכנולוגיה בתעשיות מסורתיות ולקדם הקמת מרכזי מו"פ פיננסי.

אבי חסון החל את דרכו המקצועית בהיי-טק הישראלית ב-1996. הוא בוגר תואר ראשוןבכלכלה ולימודי מזרחנות באוניברסיטת תל אביב ותואר השני במנהל עסקים. בתפקידו הראשון שימש כמנהל בכיר של יחידה עסקית בחברת ectel, ולאחר מכן עבר לשמש כמנהל שיווק מוצר בחברת eci טלקום.

ב-2000 עבר חסון לקרן ג'מיני, קרן הון סיכון ישראלית ותיקה, שם היה אחראי על השקעות בחברות תקשורת וחברות המפתחות טכנולוגיות אלחוט ומוצרים אלקטרוניים הממוקדים בבתים פרטיים. כיום הוא משמש כחבר דירקטוריון בחברות הסטארט-אפ אקסנה, קונטקסטרים, אוליסטה, פריים-סנס וסטאר-הום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully