וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מי שמשפיע הצטופף על המדרון הירוק ביפו

TheMarker

6.9.2010 / 7:04

כנס 101 משפיעים לטובה



כ-1,200 איש, מנהלים במגזר העסקי, חברי כנסת, שרים ופקידים בכירים - התקבצו אתמול לפנות ערב על המדשאות המוריקות של פארק מדרון יפו לחוף הים. המדרון, ששימש במשך שנים כאתר פסולת, נחנך באפריל השנה כפארק על ידי עיריית תל אביב-יפו. במקום שסימל פגיעה סביבתית וחסם את הנוף לתושבי שכונת עג'מי, נחשפו שמותיהם של 101 משפיעים לטובה על הכלכלה והחברה בישראל. הרשימה יוצאת הדופן שנשמרה בסוד והפתיעה את הנוכחים, כללה בראשונה נוסף על בכירים במשק התורמים לצמיחתו גם את מי שתורמים לחברה בדרכים אחרות - אנשי המגזר השלישי, פעילים חברתיים, אנשי מדע וחינוך.

לאחר נאומיהם של מייסד themarker וסגן מו"ל קבוצת הארץ גיא רולניק, מו"ל הארץ עמוס שוקן ועורכת מגזין themarker סיון קלינגבייל, צפו הנוכחים בסרטון שהפיקה לאירוע זכיינית ערוץ 2 קשת ובו הוצג פועלם של שמונה אנשים שהשפעתם החיובית על המשק בלטה השנה, בהם גיל וינש, אורני פטרושקה, רות ארנון, עימאד תלחמי, ורות חשין. בסרטון שולבו בקטעים קומיים שצולמו בהשתתפות שחקני התוכנית הסאטירית "ארץ נהדרת" בסגנון הסרט הקומי "זוהי סדום".



במרכז הפארק הוצב בר משקאות גדול ומסביבו עמדות רבות שהציעו מנות אוכל. מלצריות הסתובבו בין הנוכחים וחילקו מנות טאפאס ומתאבנים כמו גם כיסוי לאייפון עם לוגו themarker. בין הנוכחים נראו שירה מרגלית ובעלה אילן שילוח, זהר זיסאפל, גד זאבי, הילה ורן רהב, יהודה ברוניצקי, גיל סמסונוב, איריס בראל, יוסי ורדי, ח"כ חיים אורון, פרופ' יוסף גרוס, רות חשין ,יוסי ורדי, ניר למפרט, ח"כ אמנון כהן, פנינה רוזנבלום, ג. יפית, אבי ניר, יוסי ויליגר, השר יצחק הרצוג, ליאור חורב, רועי ורמוס, גד זאבי והשר משה כחלון, שזכה לחיבוקים ולמחמאות על הרפורמה שקידם בתחום הסלולר.



הצצה לרשימת המשפיעים 7-2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully