וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי עופר מרכז את הגזים בשמיר השקעות

ליאור זנו

6.9.2010 / 10:00

איש העסקים יולי עופר יודיע על ריכוז פעילות הגז של קבוצתו בחברה הציבורית "שמיר השקעות". החברה צפויה להחזיק ב-51% מיולי חיפושי נפט בראש החברה יוסי פרי יעמוד בראשה

יולי עופר ייכנס בשעה הקרובה מסיבת עיתונאים שבה יודיע, בין השאר, על ריכוזה של פעילות הגז של הקבוצה בידי החברה הציבורית שמיר השקעות - כך נודע ל-themarker. שמיר השקעות תחזיק ב-51% משותפות החיפושים שהקים יולי עופר באחרונה והיא תהווה את החשיפה הציבורית לנכסיו. יוסי פרי, לשעבר מנכ"ל קניון רמת אביב, ימונה למנכ"ל שמיר השקעות.

משפחת עופר מחפשת בחודשים האחרונים אחר רישיונות לחיפושי נפט שאליהן תוכל לחבור ומנהלת משא ומתן עם גורמים רבים בשוק. אמש פירסמה שותפות גלוב אקספלוריישן כי יולי חיפושי נפט הוא הצד השלישי שעשוי לקבל 15% מהרישיונות שבשליטתה.

גלוב אקספלוריישן מחזיקה כיום בזכויות בשני רשיונות יבשתיים: "אופק" באזור המרכז, (בין צומת ניר צבי לצומת צריפין, צפונית לרמלה) ורישיון "בר-אור" בגליל המערבי. בחזקתם של בעלי השליטה רישיון נוסף במפרץ חיפה בשם "יהל", והם פועלים להעביר גם זכויות ברישיון זה לידי השותפות. "אופק" מרכז עניין רב בשל קרבתו הגיאוגרפית לשדה "מגד" של גבעות. לפני כחודש (ה-25 ביולי) החלו בביצוע סקרים סייסמים ברישיונות "בר-אור" ו"יהל" על ידי המכון הגיאופיסי. תוצאותיהם צפויים להימסר בעוד 3 חודשים - עד לסוף אוקטובר.

יולי עופר צפוי גם להודיע כי הוא מנהל משא ומתן עם חברת לפידות לרכישת 10% ברישיון שרית. לא מדובר במי שכבר רכש את הרישיונות אלא במשא ומתן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully