וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלי מרקו: גידול של 53% בהזמנות תכני HOT VOD לילדים בקיץ

אופיר בר-זהר

6.9.2010 / 11:45

חברת הכבלים מדווחת על יותר מ-20 מיליון הזמנות שנעשו בקטגוריית "קיץ חינם לילדים"



חברת הכבלים מדווחת על הזמנה של יותר מ-20 מיליון תכנים לילדים בקיץ מקטגוריית "קיץ חינם לילדים" בשירות ה-vod שלה. על פי החברה, מדובר בעלייה של 53% ביחס לכמות ההזמנות שנרשמה בקיץ שעבר.



בחברת הכבלים דיווחו עוד כי הקטגוריה החינוכית "עושים בית ספר" קיבלה כחצי מיליון הזמנות בחודש. בין התכנים שהובילו בהזמנות מציינים בהוט את "השירים המשחקים" עם שיריו של עוזי חיטמן, שעלתה בתחילת יולי וצברה מעל מיליון הזמנות, את "כוח שש בש", המקנה יסודות של קריאה וכתיבה, שעלתה ביולי וצברה מעל רבע מיליון הזמנות ו"מותק של יומולדת" - אשר עלתה לפני חודש והגיעה ליותר מ-400 אלף הזמנות. תכנים נוספים שזכו להזמנות רבות על פי hot הם הסדרות בובספוג, כמעט מלאכים, דורה ודייגו, אוואטר, אדומות, ארתור וספיישל קאמפ רוק.



hot דיווחה באחרונה על שדרוג מערכת ה-vod שלה בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקל, אשר מפחית את העומס על המערכת ומגדיל את זמינותה ב-25%, כך שיותר לקוחות יכולים להזמין תכנים בו זמנית.



נאווה כהן דיין, מנהלת אגף vod וניו מדיה ב-hot, אמרה כי "המסורת של קטגוריית "קיץ חינם לילדים" מספקת מגוון עצום של תכנים איכותיים ופופולריים בחינם לילדים הנמצאים בחופשת הקיץ ומבלים שעות מול מסך הטלוויזיה, כמו גם מענה להורים המחפשים לילדיהם תעסוקה בחופש הגדול ללא הוצאות. אנו עומדים בקצב הגידול בביקושים ומחויבים להמשיך ולספק את מיטב התכנים עבור לקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully