וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המיוחד של אלי רייפמן: "העבירו לקופת הכינוס את הדיבידנד ממכירת פורמולה"

הילה רז

6.9.2010 / 15:03

רייפמן: "הנאמנים המחזיקים במניות באנגליה מתכחשים לכך שיש להם מניות שלי"



עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו של אלי רייפמן, יו"ר אמבלייז לשעבר, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להפקיד בקופתו את כספי הדיבידנד המהווים את חלקו של רייפמן כתוצאה ממכירת החברה הבת של אמבלייז פורמולה.



השבוע פורסם כי אמבלייז מכרה את אחזקתה בחברת פורמולה לחברת אסקו הפולנית תמורת 145 מיליון דולר. איתן מציין כי למרות הצהרותיו של רייפמן לפיהן הוא מחזיק ב-39 מיליון מניות באמבלייז, הרי שבדיקות שנערכו על ידו עולה כי סביר שבידי רייפמן לפחות כ-17 מיליון מניות. לדברי ארז, "בהחלט קיים חשש כבד שרייפמן, המצוי זה שנה וחצי תחת צו לכינוס נכסיו, יקבל לידיו בדרכים עקלקלות ופתלתלות עשרות מיליוני שקלים כדיבידנד שיועבר לנומיניז עלומים, וכך יבריח את נכסיו מנושיו". איתן מוסיף כי לאמבלייז כ-140.5 מיליון מתוכן רייפמן טוען שבבעלותו מצויות 39 מיליון מניות ולכן הוא מחזיק ב-27.75% באמבלייז וזכאי לשיעור זהה מכל דיבידנד שיחולק בה.




ארז סבור כי רייפמן עדיין משפיע באמבלייז והוא מביא כראיה לטענתו את התנגדותה של אמבלייז לחשיפת מרשם בעלי המניות המלא שלה, את שימושו בכתובת מייל של אמבלייז ואת עדותו של עובד החברה לפיה רייפמן הטיל עליו משימות.



ארז מעלה את חששו כי אמבלייז עומדת בפני פירוק מרצון ומנמק זאת בכותבו "פעילויות מבזבזות כספים כמו else (הפעילות הסלולרית של אמבלייז) נסגרו, הפעילות מכניסות הכספים, היינו קבוצת פורמולה נמכרו, וכעת מתקבל הרושם שנותר רק לחלק את הכסף הרב שנתקבל ומצוי בקופת החברה, להוריד את השאלטר".



ארז מאשים את אמבלייז כי היא מנהלת מלחמת חורמה כדי להימנע מחשיפת מידע לגבי בלוק מניות של כ-89 מיליון מניות, ובבלוק זה יכולות להימצא מניותיו של רייפמן, שטרם נחשפו. לפני כשנה וחצי מונה לרייפמן מנהל מיוחד לאחר שנקלע לחובות הנאמדים בסך 300 מיליון שקל.



אלי רייפמן מסר בתגובה, כי אין לו שום התנגדות לכך שארז יקבל את המניות או הדיבידנדים שמגיעים ממנו. "כל המלחמה בינינו היא על אופן העברת המניות, ולא על עצם העברתן. אם יחולק דיבידנד - דבר שהוא לא בטוח - אין ספק שזה צריך להגיע לאיתן ארז. אלא שעכשיו הנאמנים המחזיקים במניות באנגליה מתכחשים לכך שיש להם מניות שלי", אמר רייפמן. "אם יחולק דיווינדנד הוא יגיע לנאמנים ראשית. אני תומך בבקשה של ארז, אבל הוא לא מראה שיש לי מניות. עד היום הוא אומר כי הוא לא בטוח שיש לי מניות. הבקשה שלו חסרת ביסוס, אבל במהות אני בעד", הוסיף.



מאמבלייז טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully