וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת משתיק טענות חברות הסלולר: יפרסם את הבסיס הכלכלי להחלטת הקישוריות

אמיר טייג

6.9.2010 / 18:27

הפרסום כמענה לדרישה של חברות הסלולר, שטענו כי הבסיס הכלכלי להחלטה הוא רעוע



משרד התקשורת יפרסם מחר את חוות הדעת הכלכלית אשר עומד מאחורי החלטתו להפחית את דמי הקישוריות. כמו כן, צפוי המשרד לפרסם את הדו"ח המתוקן של חברת הייעוץ nera. פרסום חוות הדעת הכלכליות הן כמענה לדרישה של חברות הסלולר, אשר טענו כי הבסיס הכלכלי להחלטה לגבי הפחתת הקישוריות הוא רעוע. כמו כן טענו החברות כי המשרד מעלים מהן מידע. החלטת המשרד מצביעה כי המחלקה המשפטית מרגישה נוח לחשוף פרטים אלו, וזאת לקראת המאבק המשפטי שצפויות חברות הסלולר לנהל נגד ההחלטה בבג"ץ.



העבודה הכלכלית של סמנכ"ל הכלכלה במשרד, ד"ר אסף כהן, וכן העבודה המתוקנת של nera יפורסמו מחר גם לציבור הרחב באמצעות אתר המשרד.



בשבוע שעבר הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהלים, עתירה נגד משרד התקשורת. פרטנר דרשה כי משרד התקשורת יחשוף את מסמכי שימוע הקישוריות ואת חישובי החברה הכלכלית של המשרד, nera, אחרי התיקונים שהוכנסו בעבודות. הדרישה היא שהנתונים ייחשפו עוד טרם פרסום החלטת משרד התקשורת בנושא הקישוריות.



כזכור, המשרד פירסם את ההחלטה ביום חמישי האחרון. על פי החלטתו, הקישוריות תופחת ב-74% כבר ב-1 בינואר 2011 לכ-6.87 אגורות, במקום 25.4 אגורות כיום. התעריף ימשיך לרדת בהדרגה: בינואר 2012 התעריף יירד ל-6.43 אגורות, ב-2013 ל-5.91 אגורות ובינואר 2014 ל-5.55 אגורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully