וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: "לוותר על טייס משנה; במקרה חירום: דיילת תנחית המטוס"

סוכנויות הידיעות

6.9.2010 / 21:12

מייקל או'לירי, מנכ"ל ריאנאייר, הציע בראיון ל"ביזנסוויק" כי טייס אוטומטי יוכל להטיס את המטוס



מנכ"ל ריאנאייר, מייקל או'לירי, יצא השבוע ברעיון חדש שהעלה זעם בקרב איגודי העובדים ולקוחות החברה: בראיון שהעניק למגזין "בלומברג ביזנסוויק", הציע לוותר על טייס משנה, ולהסתמך על הטייס האוטומטי. או'לירי אמר כי במקרה של מצב חירום, גם הדיילות יכולות לסייע בהנחתת המטוס, אם יקבלו הכשרה לכך. "אם לטייס יש מקרה חירום, הוא יכול לצלצל ולקרוא לדיילת, והיא יכולה להשתלט על העניינים", אמר או'לירי בראיון.



איגוד הטייסים הבריטי מיהר להביע התנגדות לרעיון זה. "הצעתו לא נבונה, לא בטוחה, וצפויה לעורר זעם בציבור", אמר ג'ים מקאוסלן, מזכ"ל האיגוד, ל"טלגרף", הבריטי. "האם הוא יעשה כל דבר בשביל פרסום?", שאל מקאוסלן בהתייחסו לאו'לירי. מנכ"ל חברת התעופה המוזלת ידוע ברעיונות מרחיקי הלכת שלו, שגם אם חלקם אינם יוצאים לפועל, הם מעוררים דיון ציבורי ומזכים את החברה בפרסום בחינם.



או'לירי הציע בעבר על מכירת מקומות עמידה בטיסות, מה שיאפשר הוזלה נוספת של הטיסות מבלי לפגוע בשורת הרווח של החברה (אפשרות שנפסלה על ידי מומחים בטענה כי הדבר אינו באמת אפשרי בשוק), וכמו כן הפיכת שירותי המטוס לשירות בתשלום. החברה ידועה בטיסות זולות במיוחד, אך על מנת להוזיל את הטיסות, הרבה שירותים הניתנים בחינם בחברות תעופה רגילות אינם מוצעים בחברה, או מוצעים בתשלום - מזוודות, תינוקות בטיסה, צ'ק-אין באינטרנט, ארוחות וכדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully