וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת המתנות לחג מרקיעות

רינה רוזנברג

7.9.2010 / 22:01

כמה הוצאנו לקראת החג? בסופר פארם טיפסו מכירות הבשמים ב-50% מול התקופה המקבילה אשתקד, ללין מדווחת על צמיחה של 25% בקנייה הממוצעת, ובהום סנטר עלו המכירות ב-10%

אף שרבים עדיין לא הצליחו להתאושש מקניות החזרה לבית הספר, מכירות החגים כבר בעיצומן והציבור התחיל בסוף השבוע האחרון להגיע לחנויות במטרה לקנות את המתנות למארחי החגים ולשאר בני המשפחה.

הרשתות נערכו לתקופת החגים בהתאם עם מתחמי מכירה מיוחדים וכוח אדם מתוגבר. בכמה מסניפי רשת המשביר לצרכן יצרו מארזים של כלי בית כאופציה למתנת חג. "השנה דווקא המפות הצבעוניות מככבות בתחום הטקסטיל", אומרת אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן. "גם במוצרי הנוי רואים שקו המוצרים בצבעים שחור, אדום ולבן תפס בצורה מצוינת".

גם ברשת ללין הוקמו מחוץ לחנויות של ללין טו גו 40 מתחמים שמיועדים לממכר מארזי מתנה מוכנים לחג. עם זאת, ברשת אומרים כי רבים מהרוכשים נכנסים בכל זאת לחנויות ומרכיבים מארזים בעצמם.

לדברי מנכ"ל ללין, צביקה שוימר, מחיר סל הקנייה הממוצע מסתכם ב-125 שקל - עלייה של 25% לעומת תקופת החגים בשנה שעברה.

הביטחון במותגים האירופים

מנכ"ל הום סנטר, רביב ברוקמאיר, אומר כי בקטגוריית כלי הבית ובקטגוריית השיפוצים חלה השנה עלייה של כ-10% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. לדבריו, "רואים יותר קניית מותגים של נאו פלאם ופיירקס. הצרכן מחפש את הביטחון במותגים האירופים".

ברשת טויס אר אס מדווחים כי הילדים החלו להגיע בשבוע שעבר לחנויות עם ההורים או עם הסבים, כשממוצע הקנייה למתנה לחג הוא 250 שקל. ברשת מנסים לנצל את קניות החגים כדי לגרום ללקוחות להגיע גם בחודש הבא, עם מתן הטבת שובר בסך 50 שקל על קנייה של יותר מ-250 שקל באוקטובר.

בקטגוריית הבשמים והקוסמטיקה, שפורחת בתקופת החגים, מבחינים זה שלושה שבועות בעלייה במכירות - דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של רשת סופר פארם, מדווח על עלייה של 50% במכירות הבשמים לעומת השנה שעברה, ועל מכירה של 500 אלף יחידות של בשמים בשלושת השבועות האחרונים. מתוך עשרת הבשמים הנמכרים ביותר ברשת מתחילת השנה, שבעה הם בשמים לגברים.

בסופר פארם התכוננו כבר באוגוסט לקניות החגים וחילקו שוברי הנחה בסך 50 שקל, שימומשו בקנייה של 225 שקל במחלקת הקוסמטיקה בשבועיים שלפני החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully