וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UMI מתרכזת בביואיק וקדילאק

דניאל שמיל

7.9.2010 / 6:50



>> umi, היבואנית הקודמת של אופל, מתכננת כעת להשקיע במותגי היוקרה שלה בישראל - ביואיק וקדילאק. "קדילאק הוא מותג לא קל לפיצוח", אומר מנהל מותגי היוקרה של umi, אור קליין (30) שהצטרף לחברה לפני שנתיים, אחרי שירות צבאי כקצין צנחנים.

"קדילאק הוא מותג יוקרה מובהק, אבל אף פעם לא הגיע לעמדת הובלה בשוק היוקרה בישראל", אומר קליין. "אחת הסיבות לכך היא שרק דגם אחד שווק בישראל, ואי אפשר לבנות מותג רק עם מוצר אחד. הכוונה היא לייצר פורטפוליו. בינואר תגיע לישראל קדילאק cts קופה, ותצטרף ל-srx שהשיווק שלו מתחיל כעת. אנו גם מתכננים אולם נפרד לקדילאק בהרצליה. בעתיד נשווק כאן גם את קדילאק xts, שמתחרה בארה"ב בב.מ.וו סדרה 7, ומכונית יוקרה משפחתית בשם ats, שתתחרה מול ב.מ.וו סדרה 3".



לדברי קליין, "קדילאק נמצאת במקום לא מושג בעיני חלקים גדולים מקהל הרוכשים. כשקדילאק תציע יותר ותראה יותר נוכחות, נוכל לשכנע שהיא ברת השגה. המחירים שלנו לא יהיו נמוכים יותר מהמתחרים, אבל אנחנו נציע את כל האיבזור כסטנדרט". ההנחות, לדבריו, לא יעלו על "המסגרות הרגילות" של כ-10%.



אתמול אף השיקה קדילאק את srx, רכב פנאי יוקרתי המתחרה בלקסוס rx וגם ברכבי פנאי קומפקטיים, כמו אאודי q5 או וולוו xc60. ה-srx מצויד במנוע בנפח 3.0 ליטרים המייצר 265 כ"ס, ומוצע במחיר של 380 אלף שקל.



לביואיק לא יוקם אולם תצוגה נפרד, אלא היא תקבל פינה ממותגת בתוך אולמות שברולט. ב-umi מתייחסים לקו הדגמים של ביואיק כהמשך של שברולט, והמותג מוגדר כ-entry level premium, או "יוקרה מושגת" כהגדרת אנשי היבואנית.



מתחילת 2010 מסרה ביואיק 848 מכוניות בישראל, עלייה של 166% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ב-umi ישיקו בעתיד בישראל גם את הרגאל, גרסתה האמריקאית של אופל אינסיגניה, שתמוצב כמשפחתית-יוקרתית וכן דגם קטן יותר המבוסס על אופל אסטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully