וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי כפר טרומן: רשות שדות התעופה סגרה תחנת ניטור לרעש מטוסים כדי לשבש הבדיקות

זוהר בלומנקרנץ

7.9.2010 / 11:04

רש"ת: אנשי הכפר מעוניינים ליצור עיסוק תקשרותי בעניינם ועל כן פעולים בדרך של אמירות לא נכונות



רשות שדות התעופה (רש"ת) הפסיקה במפתיע את פעילותה של תחנת הניטור לבדיקת רעש המטוסים בכפר טרומן; לטענת התושבים, מדובר במהלך שנועד לשבש ולמנוע מידע בנושא. ל-themarker נודע, כי בא כוחם המשפטי של תושבי כפר טרומן, עו"ד צבי טהורי, פנה אתמול במכתב תלונה למנכ"ל רש"ת, קובי מור וביקש ממנו לשוב ולהחזיר את תחנת הבדיקה למקום. תושבי כפר טרומן עתרו לבג"ץ באחרונה נגד רשות שדות התעופה (רש"ת) בענין רעש נחיתות המטוסים שעוברים מעל בתיהם בלילות.



"ביום 1 ביולי 2010 התקינה רש"ת במושב כפר טרומן, בתיאום עם וועד המושב, תחנת ניטור. תחנת הניטור סיפקה לוועד המושב נתונים לגבי כמות הרעש בהמראות והנחיתות מעל בתי המושב. ביום 29 באוגוסט ללא תיאום וללא הודעה מוקדמת, הוסרה ונלקחה תחנת הניטור מכפר טרומן ע"י רשות שדות התעופה (רש"ת)", פתחה תלונת בא כוחם המשפטי של תושבי הכפר למנכ"ל רש"ת.



"מרשי רואים בחומרה רבה הסרת תחנת הניטור ורואים בכך ניסיון לשיבוש ומניעת מידע לגבי כמות וחריגות הרעש במושב בעת ההמראות והנחיתות מעל בתיהם של תושבי כפר טרומן ובהמשך לפגיעה באיכות חיים של תושבי המושב", המשיכה פניית התושבים למנכ"ל. "אבקשך להורות על החזרת תחנת הניטור למושב והתקנתה המחודשת בתיאום עם וועד המושב", נכתב.



מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה: "לצערנו, מכתבו של עו"ד צבי טהורי טרם התקבל ברש"ת והוא נשלח לעיתונות בטרם נשלח אילינו. לגופו של ענין - בכפר טרומן הותקנה תחנת ניטור ניידת. הטיפול בתחנות ניטור כאלה מחייב נגישות לתחנה על מנת לאסוף נתונים ולבצע עבודות תחזוקה שונות. התחנה הותקנה בביתה של הגב' מלי קטן בהסכמתה ועפ"י בקשת ועד כפר טרומן. העובדים המתחזקים את התחנה נתקלו בקשיים להגיע לתחנה לצורך הנפקת הנתונים ולצורך תחזוקה שוטפת בשל חוסר נגישות לביתה של הגב' קטן.



"אשר על כן, הופסקה לימים בודדים פעילות התחנה שוב בתיאום מלא עם יו"ר ועד הכפר. עתה, משהוצע ע"י ועד הכפר אתר חלופי, המאפשר נגישות מירבית, תותקן בו תחנת הניטור ביומיים הקרובים לכל המאוחר. מתקבל הרושם כאילו אנשי הכפר ויועציהם מעוניינים ליצור עיסוק תקשרותי מתמיד בעניינם ועל כן פעולים בדרך זו של אמירות לא נכונות וחסרות בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully