וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד יעל רון נבחרה לראשות הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח

חיים ביאור

7.9.2010 / 12:19

רון, שנתמכה על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני, גברה על שני מועמדים אחרים, אפי להב והילה ידיד



עורכת דין יעל רון (40) נבחרה לכהונת יו"ר הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח (מח"ר), בבחירות שקיימו השבוע חברי המרכז של הסתדרות זו. רון, שנתמכה על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני, גברה על שני מועמדים אחרים, אפי להב והילה ידיד.



יעל רון היא מומחית לדיני עבודה, וכבר שימשה בעבר כיו"ר המחלקה לאיגוד מקצועי בהסתדרות המח"ר. בשנים אחרונות היא עבדה במשרד עורכי דין בני כהן, המרבה לייצג ועדי עובדים גדולים במשק. הסתדרות המח"ר מייצגת עשרות אלפי שכירים אקדמאים במגזר הציבורי והפרטי, בהם כלכלנים, פסיכולוגים, חוקרים וסוציולוגים.



עו"ד רון תחליף בתפקיד את ראובן גולדברג שהגיע לגיל 70 ואשר כיהן במשך שנים רבות בראש הסתדרות המח"ר. עם זאת, גולדברג הקדים את פרישתו שתוכננה רק לשנה הבאה. לפני כחצי שנה פירסמה ועדת הביקורת של בית נבחרי ההסתדרות (בינ"ה), בראשות חנוך ליבנה, דו"ח ביקורת שהתריע על אי סדרים בהתנהלות של הסתדרות המח"ר בראשות גולדברג. הדו"ח גם המליץ על שינוי מבני יסודי בהסתדרות זו, וקבע כי אין להמשיך ולקיימה במבנה הנוכחי שלה. לטענת גולדברג, מדובר בדו"ח מגמתי שאינו נשען על בסיס עובדתי.



גולדברג אמר כי הוא פורש אמנם מראשות הסתדרות המח"ר, אולם הוא מצפה לקבל לידיו את הניהול של קרן הידע הפועלת במסגרת הסתדרות זו. קרן זו עוסקת בארגון השתלמויות מקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully