וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים לאחר שהונפקה לפי 240 מיליון שקל - אינטרקיור תימכר לקרן סינית לפי 16 מיליון שקל

יורם גביזון

7.9.2010 / 13:17

במסגרת ההסכם, תזרים הקרן לאינטרקיור 2.6 מיליון דולר תמורת הקצאת 60.7% ממניותיה



שלוש שנים לאחר שהונפקה בבורסה בת"א לפי שווי חברה של 240 מיליון שקל, עומדת קרן bcf הסינית לרכוש את השליטה בחברת לפי שווי חברה של 16 מיליון שקל. bcf והחברה הציבורית הקוריאנית hermest holdings הגיעו להסכמה עם נציגות בעלי איגרות החוב מסדרה א' וב', שהונפקו על ידי אינטרקיור, על הסדר חוב שיעביר את השליטה בחברה מידי משקיעיה העיקריים לידי bcf ובעלי איגרות החוב.



bcf ו-hermest יזרימו לאינטרקיור 2.6 מיליון דולר תמורת הקצאת 60.7% ממניותיה בדילול מלא ולאחר המרת יתרת איגרות החוב למניות. אינטרקיור תשתמש ב-2.1 מיליון דולר מההזרמה כדי לשלם לבעלי איגרות החוב במזומן. במקביל, יוקצו לבעלי איגרות החוב מסדרה א' 20.1% מהונה של החברה והם יקבלו אופציה לא סחירה לרכוש עוד 2% מהחברה.



בעלי האיגרות מסדרה ב' ימירו את החוב שבידיהם ל-17.7% ממניות החברה, כך שבעלי שתי הסדרות יקבלו מזומן ומניות בשווי כולל 11.2 מיליון שקל תמורת ויתור על חוב בסכום כולל של 52 מיליון שקל. הנהלת החברה תוותר על חלק מהתשלומים שמגיעים לה, ותדחה קבלת חלק אחר בתמורה להקצאת 1.4% ממניותיה של החברה.



אינטרקיור פיתחה מכשיר לא תרופתי להפחתת לחץ דם שאושר על ידי ה-fda. משקיעיה העיקריים כוללים את קרן מדיקה, יעקב שחר-יבואן וולבו, קבוצת פלאדין והיזמים המנהלים בנימין וארז גביש. עו"ד גדעון וינשטוק ומיקי שפירא ממשרד וינשטוק זקלר ושות' ליוו את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully