וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספן רכשה מרכז הפצה ולוגיסטיקה של אופיס דיפו בהולנד תמורת 90 מיליון שקל

ליאור זנו

7.9.2010 / 13:50

דמי השכירות השנתיים עומדים על 7 מיליון שקל ומשקפים תשואה ברוטו של 7.7%



אספן נדל"ן הודיעה היום כי רכשה ב- 18.6 מיליון אירו (90.3 מיליון שקל) מרכז הפצה ולוגיסטיקה בהולנד המושכר לחברת אופיס דיפו ל-18 שנים הקרובות.



המרכז ממוקם בעיר זוולה (zwolle) ומשתרע על פני שטח של 27 אלף מ"ר. חוזה ההשכרה של אופיס דיפו הינו ללא אופציית יציאה, אך עם שתי אופציות להארכה של 5 שנים. דמי השכירות השנתיים כיום עומדים על 1.435 מיליון יורו (7 מיליון שקל) לשנה ומשקפים תשואה ברוטו של 7.7% על מחיר הרכישה. הסכם השכירות צמוד למדד המחירים לצרכן ההולנדי, עד לשיעור של 5% ומעבר לכך הצמדה חלקית של 75%. את העסקה מימנה אספן על ידי הלוואה של 14 מיליון יורו מבנק מקומי, והשאר ממקורותיה העצמיים.



אספן נדל"ן הינה חברה בבעלות מלאה של אספן גרופ, הנסחרת באג"ח בלבד בתל אביב. אספן גרופ עוסקת ברכישה, ניהול והשכרה ומימוש נדל"ן. לחברה 260 אלף מ"ר המושכרים ל-314 שוכרים בתפוסה של 97%, ועתודות קרקע לתעשיה ומלאכה בשטח של 15 דונם. כמו כן, בבעלותה פרויקט המלונאות ונופש כפר הים בחוף חדרה ועתודות קרקע באזור היער השחור בגרמניה, באמצעות חברות בנות.



גיא פרג, יו"ר אספן גרופ, אמר כי "העסקה הנוכחית בהולנד מהווה מבחינתנו קפיצת מדרגה, הן בשל העובדה שמדובר על רכישה ראשונה בהולנד, שמגדילה את הפורטפוליו הבינלאומי שלנו, שעד כה רוכז בגרמניה ובשוויץ, והן מבחינת היקפה הכספי של העסקה, ההופך את הנכס לאחד המשמעותיים מבין למעלה מ-80 הנכסים המניבים שבבעלותנו. הנכס בהולנד מושכר לרשת אופיס דיפו לתקופה של למעלה מ-18 שנה, ומומן בתנאים אטרקטיביים, כך שאנו מאמינים שיתרום ערך רב לאספן במהלך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully