וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט דיאמונד - ראש חטיבת בנקאות ההשקעות של ברקליס - ימונה למנכ"ל הבנק כולו

סוכנויות הידיעות

7.9.2010 / 18:28

דיאמונד ישמש כסמנכ"ל עד לפרישה המתוכננת של המנכ"ל הנוכחי ג'ון וארלי במארס



רוברט דיאמונד, האחראי על תכנית ההתרחבות של בתחום בנקאות ההשקעות, מונה לחליף את מנכ"ל החברה הפורש ג'ון וארלי, כך דיווח הבנק. דיאמונד יעבור מניו יורק ללונדון ויזכה למשכורת ובונוסים שעשויים להגיע ל-11.48 מיליון ליש"ט (כ-18 מיליון דולר). וארלי פורש במארס, ועד אז יכהן דיאמונד כסמנכ"ל.




יו"ר הבנק, מרכוס אג'יוס, הגן היום על המודל האוניברסלי של הבנק, המשמש הן כבנק מסחרי והן כבנק השקעות, לאחר דיווחים כי ממשלת בריטניה שוקלת לאלץ את הבנקים להפריד את חטיבות ההשקעות שלהן. ברקליס, הבנק השלישי בגודלו בבריטניה, מנסה לצמצם את שיעור הרווח לפני מס מחטיבת בנקאות ההשקעות משני-שלישים לשליש. "אין שום הבדל בכיוון האסטרטגי של ג'ון, של מרכוס ושלי", אמר דיאמונד. "לא יהיה שום שינוי באסטרטגיה".



ג'רי דל מיסייה וריץ' ריצ'י יהיו למנכ"לים השותפים של חטיבת בנקאות ההשקעות, אותה הרחיב דיאמונד מאז הצטרף אליה ב-96'. אנתוני ג'נקינס ימשיך לעמוד בראש חטיבת הבנקאות המסחרית של הבנק. דיאמונד הוביל את רכישת הפעילות האמריקאית של בנק ההשקעות פושט הרגל ליהמן ברדרס ב-2008 על ידי ברקליס. בנוסף, הוא גם הרחיב את פעילות בנק ההשקעות של ברקליס באסיה. הכנסות חטיבת בנקאות ההשקעות זינקו מ-5.2 מיליארד ליש"ט ב-2008 ל-11.6 מיליארד ליש"ט ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully