וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירה בקרן גידור אמריקאית נעצרה בגין גידול מסחרי של מריחואנה

סוכנויות הידיעות

7.9.2010 / 20:27

טרה ברייסון, מקרן הגידור ניו סטרים קפיטל, הושעתה לאחר דיווחים על הפרשה במדיה



טרה ברייסון, האחראית על קשרי משקיעים בקרן הגידור ניו סטרים קפיטל בקונטיקט, נעצרה ביחד עם בן זוגה בגין גידול מסחרי של מריחואנה בחוותה. הקרן, שהוקמה על ידי אחיה של ברייסון, דיוויד ברייסון, מנהלת נכסים בשווי מיליארד דולר, ועוסקת בהלוואות לחברות במצוקה. הקרן שירתה בעבר לקוחות ידועים כמו ורוניקה הרסט או אליזבת טיילור.




לפי דיווח ב"פורבס", ברייסון נעצרה ב-9 ביולי ביחד עם בן זוגה, מייקל הרל, והואשמה באחזקת מריחואנה, גידול מריחואנה, וקשירת קשר לגידול מריחואנה. נגד הרל הוגשו 7 סעיפי אישום, בהם גם הפעלת מפעל לייצור סמים ואחזקת משתיק לנשק. ברייסון טענה לחפותה, שוחררה בערבות בסך 25 אלף דולר, וחזרה לעבוד עם משקיעים בניו סטרים. דובר החברה אמר לפורבס כי "אף אחד בניו סטרים קפיטל לא היה מודע להתפתחות זו עד היום, כאשר למדנו אודותיה מדיווחי המדיה. החברה השעתה את ברייסון עד לקיום מיידי של חקירה בנושא".



לפי הדיווח, המשטרה טענה כי מגורי בני הזוג היו מפעל מורכב לגידול מריחואנה במשך כל השנה. לדברי המשטרה, חשבונות החשמל של הבית היו גדולים בהרבה מהמצופה לגודל הבית, אותו רכשה ברייסון במאי 2009.



הרל אמר ל"פורבס" כי האישומים כוזבים, וכי "לא היו לנו כל כך הרבה צמחים". הוא אמר כי עסקו בגידול עזים בחווה, טענה המקבלת חיזוק ברישום הנכס ובאתר האינטרנט שהקימו לפיו בכוונתם להפוך לספקי מוצרי חלב עזים. לדברי הרל, העסק טרם התרומם, והם עדיין לא קיבלו אישור לשווק מוצרי חלב עזים, למרות מענק של כ-50 אלף דולר ממדינת קונטיקט להקמת החווה. לדבריו, כלי הנשק שנתפסו היו בעלי רשיון. ברייסון לא מסרה ל"פורבס" תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully