וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות

ניר צליק

7.9.2010 / 23:39

יום המסחר בבורסה בניו יורק נסגר בירידות שערים על רקע החששות לעתיד הבנקים האירופים בעלי החובות. דאו ג'ונס איבד מערכו 1%, נאסד"ק ירד ב-1.1% ו-S&P 500 נחלש ב-1.2%

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות שערים על רקע החשש לחובם התופח של הבנקים האירופיים. דאו ג'ונס איבד 1% ל-10,341 נקודות, נאסד"ק ירד ב-1.1% ל-2,209 נקודות ו-S&P 500 השיל 1.2% ל-1,092 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.097% ל-2.61%.

בנק ברקליס ההודיע על עזיבתו של ג'ון וארלי, מנכ"ל הבנק, והחלפתו בבוב דאימונד, שניהל עד כה את זרוע ההשקעות ברקילס קפיטל, החל מאפריל 2011.

משרד המשפטים האמריקאי בוחן האם השתלטותה של גוגל על חברת ITA, המפתחת תוכנות תיירות, תגרום לכך שלגוגל תהיה השפעה רבה מידי על תעשיית התיירות המקוונת - כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל". החקירה של משרד המשפטים האמריקאי נמצא בשלבים ראשוניים, לפי העיתון האמריקאי - אשר ציטט מקורות המקורבים לפרשה. החקירה תתמקד בשאלה האם יריבותיה של גוגל עדיין יהיו בעלות גישה למידע של ITA, והאם גוגל באופן בלתי תחרותי תכוון את הגולשים לשירותי התיירות המקוונת שלה.

ענקית הביטוח AIG מצפה לקבל אישור להנפקת חטיבת ביטוח החיים שלה באסיה, AIA, ב-21 בספטמבר בבורסת הונג קונג במטרה לגייס 15 מיליארד דולר, לפי מקורות המקורבים לחברה. AIG, אשר 80% ממנה נמצאים בבעלות ממשלת ארה"ב, משילה בימים אלה נכסים על מנת להחזיר את כספי החילוץ בסך 182.3 מיליארד דולר שקיבלה לאחר שהגיעה לסף קריסה בשיאו של המשבר הפיננסי ב-2008.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully