וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה על הגובה

כפיר זוהר

8.9.2010 / 7:28

סיפור מהחיים



>> ישנם מקרים בהם לאנשים יש צרכים מיוחדים, שלעתים הם עצמם מתקשים להבין מהם. לכן, אנו נדרשים לחדד את חושינו ולעשות דברים לא שגרתיים כדי להשביע את רצונם. יום אחד נכנסו למשרדנו בני זוג לא נשואים, שגרו בדירה שכורה ורצו לרכוש דירה אחרי שיתחתנו. הם תיארו פחות או יותר את הדירה הרצויה מבחינתם, והצמדנו להם סוכנת טובה מאוד שאיתרה עבורם נכסים מהסוג שרצו, והציגה אותם בפניהם.

מכיוון שהגבר עבד בחברת היי-טק בשעות היום, הסוכנת היתה לוקחת את האישה לדירות הרלבנטיות, ואם היא התלהבה מדירה, בני הזוג היו חוזרים לביקור נוסף בשעות הערב.



והנה, נתקלנו בדפוס התנהגות מוזר: בעוד האישה התלהבה והתרגשה בדירות שונות, הגבר נכנס אליהן, בדק כמה דברים, הירהר, ובסופו של דבר אמר לנו שהוא צריך לחשוב. לאחר יום-יומיים היינו מקבלים ממנו טלפון שבו הודיע, שאינו אוהב את הדירה.



כך קרה בדירה אחת, שנייה, שלישית ורביעית, במשך כמה חודשים. האישה היתה מתלהבת, אבל בן זוגה היה מהרהר ומהסס - ובסופו של דבר פוסל את הדירות. לבסוף הגיעה הסוכנת המתוסכלת אלי ואמרה לי, שלהערכתה האיש אינו רציני, לא בשל לקנות דירה, וייתכן שבסתר לבו הוא מעוניין להמשיך להתגורר בשכירות. לאור זאת, אמרה הסוכנת, שהיא מעדיפה שלא להמשיך לטפל בזוג, משום שהיא מרגישה שהיא מבזבזת את זמנה.



הסיפור, לכאורה, תמך בתחושה של הסוכנת, ואולם למרות זאת, לפני ההחלטה הסופית להיפרד מבני הזוג, זימנתי אותם למשרד כדי לבדוק לעומק מדוע הם לא מצליחים למצוא דירה ששניהם ירגישו בה טוב.



כשהגיעו לדירה, נוכחתי שהבחור גבוה מאוד, כמעט 2 מטר גובהו. הם התיישבו ואני שבתי ושאלתי אותם לגבי הדירות הרצויות. הם ענו פחות או יותר מה שאמרו בפעם הראשונה שהגיעו אלינו למשרד. ואז שאלתי את הגבר - כיצד ייתכן שאנחנו מביאים אתכם לדירות שעונות על הקריטריונים שלכם, ולמרות זאת אתה פוסל אותן?



האיש ענה במבוכה, שבכל פעם שהוא נכנס לדירות הוא מרגיש משהו לא בסדר, אבל הוא אינו מצליח לזהות בדיוק מהו הדבר שמפריע לו. לכן, הוא מסתובב בדירות, בוחן ובודק דברים שונים כדי לנסות ולגלות מהו אותו גורם מפריע.



"תגיד לי", שאלתי אותו, "כמה זמן אתם מתגוררים בדירה השכורה?" הוא ענה שכמה שנים. "והדירה מוצאת חן בעיניך?", המשכתי. הוא ענה שכן. "אם כך", אמרתי, "בואו נגיע לדירה שלכם, ואולי שם נמצא את הפתרון לתעלומה, מדוע אתה לא אוהב אף אחת מהדירות שהצגנו בפניך".



הגענו לדירה, והחידה נפתרה במהירות. מתברר שהם גרו בדירת לופט עם תקרות גבוהות מאוד, והאיש, שכפי שאמרתי היה גבוה במיוחד, חש בנוח בסביבה כזו. כשהגיע לדירות עם תקרות בגובה סטנדרטי הוא התמלא בתחושת חוסר נוחות.



לאחר מכן הדברים התקדמו במהירות. איתרנו לבני הזוג דירה עם תקרות גבוהות, שהלהיבה את שניהם והם רכשו אותה מיד.



-



המספר הוא זכיין אנגלו סכסון תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully