וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר נערכת למיחזור חוב: תגייס 500 מיליון שקל

אמיר טייג

8.9.2010 / 7:28



>> חברת פרטנר מתכננת לגייס כ-500 מיליון שקל בהנפקת אג"ח לגופים מוסדיים מקומיים ולציבור באמצעות תשקיף המדף שהגישה לפני כשנה - כך הודיעה החברה אתמול לבורסה. עם זאת, לא מן הנמנע כי בהמשך תחליט החברה להגדיל את היקף הגיוס למיליארד שקל.

פרטנר מייעדת את תמורת ההנפקה למיחזור חוב קיים, שיתבצע כרכישה חוזרת של אג"ח ופירעון אג"ח. עוד הודיעה החברה כי חברת דירוג האשראי מעלות העניקה לאג"ח שלה דירוג aa, בהנחה שלא תגייס יותר ממיליארד שקל. תנאי נוסף לדירוג זה הוא שפרטנר אכן תמחזר חוב באמצעות תמורת ההנפקה, ולא תגדיל חובותיה.



החברה מדווחת כי היא שוקלת לבצע את הגיוס באמצעות הרחבת סדרות אג"ח קיימות - סדרה ג', הנושאת ריבית שנתית קבועה של 3.35% וצמודה למדד, סדרה ה' הנושאת ריבית שנתית קבועה של 5.5% ואינה צמודה למדד. עוד נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי היקף הגיוס, מועד ההנפקה והאם בכלל תצא לפועל.



במארס האחרון הורידה חברת הדירוג מודי'ס את הדירוג של פרטנר ל-1ba - רמה המכונה בשפת השוק "אג"ח זבל" - מהדירוג הקודם שהיה baa3. "לחברה קופת מזומנים של 1.2 מיליארד שקל שישמשו לתשלום דיווידנד מיוחד, אך היא תצטרך לגייס עוד חוב ב-2010, 2011 ו-2012 כדי למחזר את החוב הנוכחי", נמסר ממודי'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully