וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרד ירוויח 10 מיליון דולר בשנה באורקל - 14 מיליון פחות מב-HP

רויטרס

8.9.2010 / 17:01

מנכ"ל אורקל, לארי אליסון, איים בהפסקת שיתוף הפעולה עם HP, עקב תביעה שהגישה האחרונה נגד הרד



מרק הרד, מנכ"ל hp לשעבר אשר מונה לנשיאה של אורקל, יקבל שכר בסיס שנתי של 950 אלף דולר, ויהיה זכאי לבונוס של 5-10 מיליון דולר, במסגרת תוכנית הבונוסים של אורקל לבכירי החברה - כך הודיעה החברה. ב-2009 הרוויח הרד 24 מיליון דולר בסך הכל - שכר בסיס של 1.3 מיליון דולר פלוס בונוסים ואופציות.



ביום שני הכריזה אורקל, שבראשה עומד חברו של הרד, לארי אליסון, על מינויו של הרד כנשיא שותף וחבר דירקטוריון, שידווח ישירות למנכ"ל אליסון. בתגובה למינוי, הגישה hp, ממנה הודח הרד בעקבות אישומי הטרדה מינית ודו"חות הוצאות כוזבים, תביעה נגדו.



לדברי hp, התביעה נועדה לחייב אותו לעמוד בהתחייבותו להגן על מידע סודי של החברה. "מרק הרד הסכים וחתם על הסכמים שנועדו להגן על הסודות המסחריים של hp ועל מידע חסוי של החברה", אמר דובר hp, האני דורזי, בראיון לבלומברג. "בכוונת hp לאכוף הסכמים אלו", הוסיף.



בתגובה לתביעה, איים אליסון בהפסקת שיתוף הפעולה של אורקל עם hp. "אורקל ראתה את hp כשותפה חשובה זמן רב", כתב אליסון במכתב שפורסם באתר החברה. "בעצם הגשת התביעה הנקמנית הזו נגד אורקל ומארק הרד, הדירקטוריון של hp נוהג בזלזול כלפי השותפות הזו, כלפי הלקוחות המשותפים שלנו וכלפי בעלי המניות והעובדים שלה", הוסיף.



"דירקטוריון hp גורם לכך שכמעט בלתי אפשרי לאורקל להמשיך ולשתף פעולה עם hp ולהמשיך לעבוד עמה בשוק טכנולוגיית המידע", כתב אליסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully