וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אורון חיתן את בנו עם בתו של מושיק תאומים: דנקנר, תשובה וכמעט כולם באו לברך

אבשלום חלוץ

8.9.2010 / 17:19

טל תאומים עובדת בחברת אל על, אסף אורון היה בעברו טייס ■ שמעון פרס בירך את הזוג אישית מתחת לחופה ■ עילית הפוליטיקה ועולם העסקים הגיעו לחלוק כבוד: שטייניץ, סילבן וג'ודי, שקדי, עמי אראל ואשתו ועוד רבים וטובים



מייסד חברת הפרסום גיתם בי.בי.די.או ויועץ התקשורת הוותיק מושיק תאומים חיתן אמש (שלישי) את בתו, טל תאומים, עם בחיר ליבה אסף אורון - בנו של יו"ר התנועה החדשה מרצ וחבר הכנסת חיים אורון (ג'ומס). החתונה נערכה בבית "די-ויז'ן", מרכז פיתוח וחדשנות של חברת כתר פלסטיק הממוקם על קו החוף בהרצליה פיתוח. יו"ר קבוצת כתר, סמי סגול, היה שותפו של תאומים בעבר בקבוצת הפועל תל אביב.



הכלה טל תאומים היא מנהלת תקשורת שיווקית בחברת אל על ואילו אסף אורון הוא טייס וכלכלן בחברת מירס. החתונה משכה אליה את אצולת ההון והשלטון הישראלית. בין הנוכחים היו נשיא המדינה שמעון פרס שאף עמד תחת החופה ובירך את הזוג הצעיר, השרים יובל שטייניץ, בוז'י הרצוג, סילבן שלום מלווה ברעייתו ג'ודי שלום ניר מוזס, אבישי ברוורמן, בעל השליטה בקבוצת דלק יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת אי.ד.בי נוחי דנקנר, מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, סמי וטובה סגול, חמי פרס, עמי ואסנת אראל, דן פרופר וגד פרופר, ליאון רקנטי, אבי פישר, יוסי אלשיך, יוסי בכר, פיני רובין, עו"ד רם כספי, מיקי פדרמן, גזי קפלן, חיים רמון, יוסי ביילין וחגי גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully