וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרפובליקאים רוצים שניתן הקלת מס של 100 אלף דולר למיליונרים"

סוכנויות הידיעות

8.9.2010 / 21:49

אובמה הציע הארכת הקלות מס ל-98% ממשקי הבית האמריקאים וביטול הקלות המס לעשירים



אובמה אמר היום כי ארה"ב אינה יכולה להרשות לעצמה להאריך את הקלות המס של בוש על עשירי ארה"ב. בנאום במדינת אוהיו, אמר אובמה כי הוא מעדיף להעניק הקלות מס למעמד הבינוני. נאומו של אובמה שם קץ להערכות כי הוא יהיה מוכן לפשרה בנוגע להארכת הקלות המס על האזרחים העשירים ביותר בארה"ב.



בהצהרתו למעשה אובמה מציע להאריך הקלות מס ל-98% ממשקי הבית האמריקאיים - זוגות המרוויחים יחדיו עד 250 אלף דולר לשנה, או יחידים המרוויחים עד 200 אלף דולר בשנה. עבור כל מי שמעל להכנסות אלה, קורא אובמה להחזיר את שיעור המס הפדרלי לרמתו מלפני 2001, אז נכנס ג'ורג' וו. בוש לבית הלבן.



בנוסף, קרא אובמה לקונגרס לאשר את הצעתו להטבות מס לעסקים רבים לשם פעילות מחקר ופיתוח, ותכנית נפרדת להשקעה ממשלתית בתשתיות התחבורה האמריקאיות. אובמה מעוניין לעודד את כלכלת ארה"ב הן באמצעות יצירת משרות חדשות והגדלת שיעור התעסוקה, והן באמצעות הקלות מס למשקי הבית, שיגדילו את ההכנסה הפנויה שלהם, ויעודדו את הצריכה הפרטית במשך.



"הכלכלה שוב צומחת, השווקים הפיננסיים התייצבו, המגזר הפרטי יצר משרות חדשות כבר 8 חודשים ברציפות, וכמעט 3 מיליון אמריקאים עובדים היום הודות לתוכניות הכלכליות שיצרנו", אמר אובמה, בתשובה לטענות הרפובליקאים כי תכנית התמריצים של אובמה הייתה בזבוז כספים שלא שיפר את מצב הכלכלה ורק הרחיב את גרעונות הענק של ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully