וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות שערים במרבית בורסות אסיה; טוקיו מוסיפה 0.6%

נעם רודה

9.9.2010 / 10:01

ירידות בשנחאי עקב החששות כי הממשלה תפעל לצינון שוק הדיור; צ'יינה ונקה יורדת ב-2.3%



מרבית בורסות אסיה עולות, על רקע העליות הקלות בוול סטריט לאחר פרסום ספר הבז' של הבנק הפדרלי אתמול שהראה כי ההתאוששות בארה"ב נמשכת. בורסת טוקיו מוסיפה 0.6%, הונג קונג עולה ב-0.5%, סיאול מוסיפה 0.1%, סינגפור מתחזקת ב-0.1%; טייוואן נחלשת ב-0.3% ואילו שנחאי משילה 1.4% בהובלת הבנקים וחברות הבנייה על רקע החששות כי הממשלה תנקוט צעדים מגבילים נוספים לצינון השוק.



המסחר אתמול בוול סטריט נסגר בעליות שערים קלות: דאו ג'ונס עלה ב-0.4%, נאסד"ק הוסיף 0.9%, s&p 500 עלה ב-0.6% לאחר שהבנק הפדרלי פרסם את הדו"ח שלו על כלכלת ארה"ב, המכונה ספר הבז', שהראה כי הצמיחה הכלכלית התמתנה בקיץ האחרון, אך נותרה חיובית. בבנק צופים המשך צמיחה כלכלית מתונה ושיעור אינפלציה נמוך יחסית.



בסין נרשמות ירידות שערים בהובלת הבנקים וחברות הבנייה, לאחר שמחירי הבתים הוסיפו לעלות, והעלו את חששות המשקיעים כי הממשלה תנקוט צעדים נוספים כדי לצנן את השוק. מניית צ'יינה ונקה יורדת ב-2.3%, מניית פולי ריל אסטייט יורדת ב-1.7%, מניית אינדסטריאל בנק משילה 1.8%.



בטוקיו, יצואניות האלקטרוניקה מתחזקות עקב היחלשות הין; מניית קאנון מוסיפה 1.6%, מניית אלפידה ממורי עולה ב-2%, מניית פיצואי פודסן עולה ב-1.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully