וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן השלימה את הצעת הרכש ל-5% מהמניות - 33.5% מבעלי המניות ביקשו למכור לחברה את אחזקותיהם

ניר צליק

9.9.2010 / 14:37

זוהר זיסאפל יחזיק בעקבות ההצעה ב-26.3% מהמניות וכעת יוכל להגדיל את אחזקתו עד 45% אם יבחר בכך



33.5% מבעלי המניות של רדוויז'ן חשבו כי הצעת הרכש במחיר 7.3 דולר למניה (פרמיה של 10% על מחיר השוק ביום הגשת ההצעה) היא אטרקטיווית, והחליטו להיענות לה. הצעת הרכש של החברה היתה ל-5% מהמניות בלבד, כך שהחברה תרכוש את האחזקות מבעלי המניות על בסיס יחסי, כאשר יתרת המניות יוחזרו לבעליהן. רדוויז'ן תשלם כ-7.13 מיליון דולר על המניות.



בעקבות ההצעה, מספר המניות של רדוויז'ן יקטן בכ-977 אלף ל-18.6 מיליון מניות בסך הכל. מחיר המניה של רדוויז'ן אמש בתום המסחר עמד על 6.71 דולרים, הנמוך ממחיר הצעת הרכש עדיין.



בעקבות הצעת הרכש, זוהר זיסאפל, יגיע לאחזקה של 26.3% ממניות החברה, כאשר לפני ההצעה החזיק זיסאפל ב-24.8% מהמניות. אחזקתו הגבוהה של זיסאפל מנעה מהחברה להשלים את תוכנית הרכישה העצמית שלה, בהיקף 30 מיליון דולר שהוכרזה בנובמבר 2007, מאחר ואם היא היתה משלימה את התוכנית היא היתה מעבירה אותו מעל לאחזקה של 25%, כאשר חוק החברות קובע כי כדי לעבור אחזקה זו יש להגיש הצעת רכש מיוחדת.



ההליך אותו ביצעה החברה, של הצעת רכש לבעלי המניות, מאפשר באופן חוקי להעביר בעל מניות מעל לאחזקה של 25%, כאשר בעקבות זאת, יוכל כעת זיסאפל אם ירצה להמשיך לרכוש מניות בשוק הפתוח.



רדוויז'ן מתמודדת עם אתגר קשה, בדמות עזיבתו הצפויה של הלקוח הגדול ביותר של החברה – סיסקו – שהיווה כ-40% מהכנסותיה בשנת 2009, באופן הדרגתי. סיסקו רכשה את מתחרתה של רדוויז'ן, תאנדברג, בסוף 2009 בתמורה לכ-3 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully