וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות שערים באירופה בהובלת מניות הפיננסים; לונדון מאבדת 0.1%, פרנקפורט יורדת ב-0.3%

אשר שכטר

10.9.2010 / 11:19

מניית דויטשה בנק נופלת ב-5.1%; מניית נוקיה מזנקת ב-5.3% לאחר החלפת המנכ"ל



בורסות אירופה רושמות הבוקר ירידות שערים, בהובלת מניות הפיננסים, בעקבות חששות כי הבנקים האירופים ייאלצו לגייס הון נוסף על רקע דיווחים כי דויטשה בנק שוקל הנפקת מניות בסך 11 מיליארד דולר. בורסת לונדון מאבדת 0.1%. בורסת פאריס יורדת ב-0.2%. בורסת פרנקפורט מאבדת 0.3%. מדד דאו ג'ונס סטוקס 600 הכלל-אירופי יורד ב-0.2%, לאחר שעלה ב-1.6% מאז תחילת השבוע.



מניות הפיננסים מובילות היום את ירידות השערים באירופה. מניית דויטשה בנק נופלת ב-5.1% לאחר שסוכנות הידיעות בלומברג דיווחה כי הבנק הגדול בגרמניה שוקל לגייס 9 מיליארד יורו (11.4 מיליארד דולר) בהנפקת מניות במטרה להגדיל את הנתח שלו בדויטשה פוסטבנק. מניית קרדיט סוויס יורדת ב-1%. מניית קומרצבנק מאבדת 2.8%.



מנית דויטשה בנק בשנה האחרונה:




מנייתה של ענקית הסלולר נוקיה מזנקת כעת ב-5.3% בבורסת הלסינקי, לאחר שהחברה הודיעה על החלפתו של המנכ"ל הוותיק אולי-פקה קאלאסוואו. קאלאסוואו יפנה את תפקיד המנכ"ל ונשיא נוקיה ויוותר על מושבו בדירקטוריון בסוף החודש לטובת סטיבן אילופ, העומד כיום בראש החטיבה העסקית של מיקרוסופט. נוקיה, שמנייתה נפלה ב-20% מאז תחילת השנה, מתמודדת מזה שנים עם ירידה מתמשכת בנתח השוק שלה לטובת מתחרות כמו אפל.



מנית נוקיה בשנה האחרונה:


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully