וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GoDaddy.com העמידה עצמה למכירה; עשויה להניב למוכריה 800 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

11.9.2010 / 15:54

חברת רישום כתובות האינטרנט הגדולה בעולם התפרסמה בין היתר בעקבות הפרסומות שלה בהן הופיעה דניקה פטריק



חברת רישום כתובות האינטרנט godaddy.com העמידה את עצמה למכירה, כך דיווח העיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל". מכירת החברה, שנמצאת בידיים פרטיות, עשויה להניב לבעליה על למיליארד דולר, כך אמרו מקורבים לחברה לעיתון האמריקאי.



godaddy.com שכר את שירותיו של בנק ההשקעות קטאליסט פרטנרס, לפי הדיווח. קרנות השקעה פרטיות עשויות לגלות ענין ברכישת החברה, אשר סירבה לבקשת רויטרס לתגובה.



godaddy.com היא חברת רישום כתובות האינטרנט הגדולה בעולם. החברה נוסדה בשנת 1997 על ידי בוב פרסונס והיא היתה אחראית על למעלה מ-43 מיליון כתובות אינטרנט. החברה רשמה הכנסות של 750-800 מיליון דולר בשנת 2009. בשנת 2006 הגישה חברת האינטרנט בקשה לרשות לניירות ערך בארה"ב (sec) להנפקת מניות ראשונה לציבור, אך חזרה בה הרגע האחרון.



בנוסף לרישום כתובות אינטרנט godaddy.com מתמחה גם במכירת שירותי מסחר מקוון, אבטחת אתרים ושירותים נוסים לאנשים ועסקים המעוניינים לנהל את נוכחותם ברשת.



שתיים ממתחרותיה הקטנות יותר של חברת האינטרנט, register.com ונטוורק סולושנס, נמצאות שתיהן בבעלות פרטית. מוקדם יותר השנה מכרה חברת ההשקעות וקטור קפיטל את register.com לחברת רישום כתובות אחרת – web.com, בעבור 135 מיליון דולר. נטוורק סולושנס נמצאת בבעלות ג'נרל אטלנטיק פרטנטרס.



godaddy.com התפרסמה בין היתר בעקבות הפרסומות שהציבה בטלוויזיה בהן השתתפה בין היתר נהגת המירוצים דניקה פטריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully