וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר עומר בר-לב מתכנן אקזיט בבורסה בתל אביב

מאת שרון שפורר

12.9.2010 / 6:57

בלעדי בר-לב רוצה להנפיק את חברת פאיון מדיקל, המתמחה בסטנטים לצנתור, לפי שווי של 40 מיליון דולר



>> אלוף משנה (במיל') ומפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, עומר בר-לב, בוחן אפשרות להנפיק בבורסה את חברת המכשור הרפואי פאיון מדיקל שבראשה הוא עומד. בר-לב, בנו של הרמטכ"ל השמיני חיים בר-לב, ייסד את החברה המייצרת סטנטים לשימוש בצנתורים לפני כעשור, והוא מקווה לגייס בבורסה כ-8-10 מיליון דולר לפי שווי של כ-40 מיליון דולר.

לפאיון תשקיף מוכן, אך היא עדיין לא הגישה אותו לרשות ני"ע. החברה פגשה בתקופה האחרונה חתמים כדי לבדוק אפשרות להנפקה.



פאיון מוחזקת על ידי חברה זרה הרשומה בדלאוור ולכן אין פרטים על בעלי המניות שלה, אך ל-themarker נודע כי מלבד בר-לב שהוא היזם הפעיל בחברה, משקיעה גדולה בה היא חברת אדוארד לייפסיינס (ew) האמריקאית הנסחרת בוול סטריט לפי שווי של כ-6.9 מיליארד דולר, שפועלת בתחום שסתומי הלב. אדוארד נכנסה לחברה ב-2007, אז היא קיימה את סבב הגיוס האחרון. על פי הערכות השקיעה אדוארד בפאיון מדיקל כמה מיליוני דולרים.



המשרד הראשי של פאיון נמצא בראש העין. החברה מעסיקה כמה עשרות עובדים ומוכרת על פי הערכות בהיקף של כמה מיליוני דולרים בשנה. בר-לב אישר כי החברה בוחנת אפשרות של הנפקה בבורסה אך סירב להתייחס למספרים.



בר-לב סיפר בשיחה עם themarker על פעילות החברה: "פאיון מתמחה בניווט בזמן אמת של התקנים רפואיים שמושתלים בלב. מדובר בסטנטים ומסתמי לב שמושתלים בטכנולוגיות מתקדמות באמצעות צנתור. ew היא חברה מובילה בתחום שסתומי הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully