וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן המטבע הבינלאומית: צמיחת הכלכלה העולמית תאט לקראת סוף השנה

סוכנויות הידיעות

12.9.2010 / 9:13

הקרן הודיעה כי שווקים מתעוררים כמו סין, הודו, אינדונזיה וברזיל ימשיכו להוביל את ההתאוששות העולמית



צמיחת הכלכלה העולמית צפויה לרשום האטה לקראת סוף שנת 2010, כך הזהירה קרן המטבע הבינלאומית (imf). הקרן טענה כי החולשה במגזר הפיננסי ומשבר האמון בכמה ממדינות העולם יוביל להאטה בצמיחה. הקרן קראה למדינות המפותחות בעולם להקטין את הגירעונות התקציביים.




ה-imf הזהירה מפני גורמים שעלולים לגרום להידרדרות הכלכלה העולמית - כמו הרעה במצב שוק הנדל"ן האמריקאי. הקרן הזהירה כי אותו שוק אשר בו התחיל המשבר הפיננסי האחרון עלול לגרום להרעה אם מספר עיקולי הבתים בארה"ב ימשיך לעלות.



"הצמיחה הכלכלית העולמית היתה עד כה חדה מהציפיות במהלך המחצית הראשונה של שנת 2010, אבל כעת היא צפויה להאט באופן זמני במחצית השניה של 2010 ובמחצית הראשונה של 2011", לפי הערכות הקרן. "בשווקים המתפתחים, תחזית הצמיחה נותרת חזקה למרות שהפעילות הכלכלית מתמתנת לרמות נורמאליות יותר".



הקרן הודיעה כי שווקים מתעוררים כמו סין, הודו, אינדונזיה וברזיל מובילים את ההתאוששות העולמית. "השווקים המתעוררים הצליחו לשמור על צמיחה חזקה הודות לצריכה הפרטית המקומית והתאוששות במסחר הבינלאומי. סין, הודו ואינדונזיה יובילו את הצמיחה העולמית, ולאחריהן ברזיל", כך דיווחה הקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully