וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולם המשקפיים לנדל"ן: רשת אופטיקנה נכנסת לתחום הנדל"ן וחיזוק מבנים

רנית נחום-הלוי

12.9.2010 / 11:08

החברה תתמחה בהובלת פרויקטים של תמ"א 38 וכן ביזמות והשקעות נדל"ניות



רשת אופטיקנה (אופטיקנה אופטיסטור בע"מ) נכנסת לתחום הנדל"ן ומקימה את החברה הבת: "אופטיקנה נדל"ן". יו"ר אופטיקנה שרית רסין, מבעלי הרשת, הקימה את החברה הבת שתתמחה בהובלת פרויקטים של תמ"א 38 לחיזוק מבנים, ביזמות והשקעות נדל"ניות.



מחלקת הנדל"ן של החברה תנוהל על ידי קארן חרס-ברנזון, העוסקת בתחום. בימים אלה נמצאת החברה במשא ומתן מתקדם לגבי מספר בניינים בתל אביב, הרצליה ורמת גן בנושא תמ"א 38. בנוסף, בוחנת החברה מספר השקעות ופרויקטים נדל"נים בתחום המגורים והפנאי בארץ.



בכוונת "אופטיקנה נדל"ן" להציע לדיירים, מלבד ליווי צמוד ומקצועי, גם עיצוב פנים לדירתם ללא תשלום. בין אנשי המקצוע המובילים שאיתה עובדת החברה נמנים עו"ד קרן כהן-בלחרסקי, יועצת משפטית המתמחה בתמ"א 38 ומלווה פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ארץ. האדריכל גרי שפיר המתמחה גם כן בתחום ויותם רייך, בעל משרד אדריכלים המתמחה גם-כן.



יו"ר רשת אופטיקנה שרית רסין אומרת על כניסתה לתחום הנדל"ן, "החברה הבת החדשה מציעה את המוניטין והחוסן הכלכלי של רשת אופטיקנה לצד התמחות בהובלת פרויקטים בתמ"א 38 וליווי צמוד ואישי של דיירים עד להשלמת הפרויקט". לדברי חרס-ברנזון, "החיבור בין עוצמה כלכלית לבין היחס האישי הניתן לדיירים הוא לדעתי שילוב מנצח, המבדל אותנו מחברות אחרות הפועלות בתחום ומעניק לנו יתרון משמעותי על מגרש הנדל"ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully