וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מעברות יגאל גלי עוזב את תפקידו לאחר מכירת השליטה במטרנה לאסם

ואדים סבידרסקי

12.9.2010 / 11:29

בחברה צפוים לאתר מועמד לתפקיד עד לדצמבר 2010; המניה יורדת בתגובה כ-1.4%



מנכ"ל , יגאל גלי, הודיעה לדירקטוריון החברה על התפטרותו בדצמבר הקרוב לאחר כהונה בתפקיד במשך 7 שנים. הערכות בשוק הן כי מהלך זה נבע על רקע מינויו של גלי לתפקיד מקביל בארגון אחר. במעברות עדיין לא מונה מחליף ובחברה ממשיכים באיתור המועמד.




גלי, 54, מונה לתפקידו האחרון בפברואר 2004, אליו הגיע מעלית, בה כיהן כמשנה למנכ"ל עלית אינטרנשיונל ומנכ"ל עלית קפה. גלי בוגר אוניברסיטת תל אביב בחוג לכלכלה ומוסמך במנהל עסקים באוניברסיטת insead fontainebleau, בצרפת.



התפטרותו של גלי אינה מפתיעה לאחר שמחצית מפעילות הליבה של החברה, ייצור ושיווק מזון לפעוטות תחת מותג מטרנה, נמכרה לקונצרן המזון נסטלה-אסם בדצמבר 2009 בתמורה ל-268.5 מיליון שקל.



לשותפות החדשה, הנקראת "מטרנה תעשיות", מונה צוות ניהול חדש: מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, המכהן כיו"ר מועצת המנהלים. כמנכ"לית השותפות החדשה מכהנת חברת קיבוץ מעברות, אפרת גילת. כמו כן, לאחר השלמת העסקה, אסם אחראית ל-51% משותפות היצור והשיווק של תחליפי חלב, נסטלה מספקת לשותפות 51% ממקורות ידע ומותגים הקשורים לפורטפוליו החדש של השותפות וחברת מעברות משתתפת ב-49% מכלל הפעילות של מעבדות מטרנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully