וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בהיקף של 20 מיליון יורו לחברת ICQ עם חברת פרוזיבן הגרמנית

גיא גרימלנד

12.9.2010 / 11:40

ICQ האריכה את הסכם שיתוף הפעולה עם חברת Seven One Media, זרוע האינטרנט של פרוזיבן



חברת התקשורת icq האריכה את הסכם שיתוף הפעולה עם חברת seven one media, זרוע האינטרנט של חברת פרוזיבן הגרמנית (prosiebensat.1). ההסכם צפוי להניב ל-icq מעל 20 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות.



פרוזיבן תמשיך לשמש כשותף התוכן והפרסום של icq בשוק הגרמני, כולל פיתוח פורמטים חדשים למוצרי הפרסום, פילוח ממוקד יותר למפרסמים והפצת המוצר, במטרה להגדיל את קהילת משתמשי icq בגרמניה. שירות המסרים המידיים של icq בגרמניה מונה 8 מיליון משתמשים פעילים.




אליאב משה, מנכ"ל icq, אמר היום כי "גרמניה היא אחד השווקים האסטרטגיים עבור icq. הפעילות עם פרוזיבן בשנים האחרונות מוכיחה כי מודל שיתוף הפעולה עם חברת מדיה מקומית מובילה מועיל לשתי החברות, הן בהיבט של עליה במספר המשתמשים והן בהיבט של מינוף אפשרויות הפרסום".



icq נוסדה בשנת 1996 על ידי מיראבליס, ונרכשה ביוני 1998 מידי אריק ורדי, יאיר גולדפינגר, ספי ויגסר ויוסי ורדי. החברה נמכרה בחודש אפריל לדיגיטל סקיי הרוסית בכמחצית מערכה לעומת מחירה המקורי שעמד ב-1996 על 407 מיליון דולר.



דיגיטל סקיי היא המשקיעה הגדולה ביותר בפייסבוק. בנוסף יש לה השקעות בזינגה, שעומדת מאחורי mafia wars ו-farmville , כמו גם מאחורי מספר חברות אינטרנט רוסיות. חוקרים פדרליים הביעו דאגה בעקבות מכירת החברה לדיגיטל סקיי הרוסית, אך לבסוף אישרו את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully