וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמכרה הדירה היקרה ביותר בהיסטוריה

דפנה מאור

12.9.2010 / 13:00

אם ביקשתם לקנות דירה במונקו, תאלצו לוותר על הפנטהאוס "לה בל אפוק", שנמכר בסכום שיא של כ-300 מיליון דולר. הדירה הייתה שייכת בעבר למיליארדר אדמונד ספרא, שנספה בשריפה מסתורית באחד מחדרי הרחצה במקום

דירת פנטהאוס שיש בה 3 חדרי שינה בלבד נמכרה בסכום שיא היסטורי של 199 מיליון ליש"ט (300 מיליון דולר) למשקיע לא ידוע מהמזרח התיכון. הדירה, שכינויה "לה בל אפוק", במונקו, היא למעשה בית פאר בן שני מפלסים שבו שלוש יחידות דיור המכילות כל אחת חדר קולנוע, מטבח, חדר הלבשה ושני חדרי רחצה, נמכרה על ידי האחים אילי הנדל"ן הבריטיים כריסטיאן וניק קנדי. מה שמעניין יותר בנוגע לפנטהאוס הוא שבעבר הוא היה בבעלותו של הבנקאי המיליארדר אדמונד ספרא, שנספה בשריפה מסתורית באחד מחדרי הרחצה ב-1999.

עסקת מכירתה של "לה בל אפוק", ששטחה כמעט שני דונם (1,852 מ"ר), היא ככל הנראה עסקת הנדל"ן למגורים היקרה ביותר בהיסטוריה. גורמים בשוק נדל"ן היוקרה מעריכים כי מדובר בעסקה שמסמלת התעוררות של שוק זה, לאחר שמחירי שיא שולמו עבור בתים בהונג קונג ולונדון בחודשים האחרונים. העסקה דווחה על ידי העיתונות הבריטית, אולם לא אומתה על ידי דוברם של האחים קנדי, שלפי השמועה עברו לגור בבית אחר שבבעלותם במונקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully