וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי ההשקעות אמריקאיים סומכים על הישראלית: ממליצים על מניות ואג"ח של טאואר

ואדים סבידרסקי

12.9.2010 / 13:06

רודמן אנד רנשאו: "תשואת יתר" למניה ומחיר יעד של 2 דולר; MTR: לקנות אג"ח רגיל ולהמרה



שני בתי השקעות אמריקאיים, רודמן אנד רנשאו ו-mtr, סבורים כי השקעה במניות ואיגרות החוב של , יצרנית השבבים ממגדל העמק, הינה אטרקטיבית אך בעלת רמת סיכון גבוהה. בתגובה, המניה שנסחרת גם בנאסד"ק, סגרה את יום המסחר בוול סטריט ביום שישי האחרון עם עלייה של כ-3%.







ברודמן מקנים המלצת "תשואת יתר" למניה ומציבים מחיר יעד של 2 דולר, על פי שיטת dcf אשר הריצו, הגבוה בכ-50% ממחירה בארה"ב כיום. בבית השקעות מאמינים כי תעשיית המוליכים למחצה נמצאת בפתח המגמה החיובית בענף וצופים לעליית שערים לרמה "הנורמלית" לאחר נסיגה בשנת 2010. כך למשל, מניות ו נסחרות ברמה השנתית הנמוכה ביותר שלהם.



אשוק קומר מרודמם מציין כי טאואר, הפועלת בתחום ייחודי של יציקה, חיזקה את מצבה בענף במשך כ-15 שנים בזכות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה. כמו כן, החברה שיפרה את ביצועיה המאזניים והתפעוליים וקומר מאמין כי החברה מסוגלת לעבור את רמת המכירות של 500 מיליון דולר בקרוב ולהגיע ל-ebitda של לפחות 160 מיליון דולר בשנת 2010.



בבית השקעות mtr ממליצים להלוות לטאואר הון המניב תשואה שנתית לפדיון של כ-11.3%. בנוסף, אריק רובל מ-mtr ממליץ לקנות סדרת אג"ח להמרה הנושאת ריבית של 8%, והנסחרות בתשואה לפדיון של כ-6.4%. האנליסטים רואים קושי בהמשך הענקת מענקים של ממשלת ישראל לחברות זרות הפועלות בתחום כגון אינטל, ללא התייחסות ותמיכה בחברות המקומיות, כגון טאואר, הפועלות באותו מגזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully