וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפינטי משיקה את M37 בישראל במחיר של 481 אלף שקל ועם מבשם אוויר בניחוחות יער

דניאל שמיל

12.9.2010 / 14:56

מתמודדת מול ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס; ב-M37 מערכת להפחתת רעש באמצעות הפקת תדר נגדי



אינפינטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, מרחיבה את היצע הדגמים בישראל עם שיווק ה-m החדשה. עם בסיס גלגלים של 290 ס"מ ואורך של כמעט 495 ס"מ, מדובר במתמודדת בסגמנט מכוניות הסאלון. יחידת ההינע כבר מוכרת ללקוחות אינפיניטי בישראל, מנוע בנזין בנפח 3.7 ליטר והספק של 320 כ"ס ותיבת הילוכים עם שבעה יחסי העברה.







רשימת הגאג'דטים והמערכות הטכנולוגיות עימה מגיעה המכונית היא ארוכה למדיי. כך, למשל, כולל המפרט מערכת blind spot intervention, המונעת מנהג לסטות לנתיביהן של מכוניות אחרות, בקרת שיוט אקטיבית הבולמת את המכונית אם לא נשמר מרחק. יש ב-m37 גם מערכת להפחתת רעש באמצעות הפקת תדר נגדי, המבטל את רעשי החוץ מהמנוע. למכונית מצב נהיגה חסכוני, בו הדוושה מתנגדת מעט ללחיצה חזקה עליה, המביאה לבזבוז דלק.



מערכת בקרת האקלים מפזרת ניחוחות, וכאן עלינו לצטט את ההודעה לעיתונות: "מפזר הניחוחות, שמבשם את האוויר הנכנס בפתחי האוורור בניחוחות יער רעננים שנבחרו בגין סגולותיהם משפרות הנהיגה. ריח עלים, למשל, מרגיע ומפחית עייפות, ואילו ריח הבורנאול, המופק מעצים טרופיים, מרגיע גם כן, אבל גם מחדד את הריכוז". זרימת האוויר, אגב, אינו אחידה, כדי להעניק הרגשה טבעית לנוסעים. המחיר מתחיל ב-481 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully