וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תפסיק לחלק בחינם כיסויי פלסטיק לאייפון 4 בסוף החודש

רויטרס

12.9.2010 / 16:45

בהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של אפל, נאמר כי "הבעיה באנטנה היתה קטנה מכפי שהחברה העריכה במקור"



ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה ביום שישי כי תסיים את חלוקת כיסויי הפלסטיק למכשירי אייפון 4 בסוף ספטמבר, לאחר שהבעיה באנטנת המכשיר היתה קטנה מכפי שהחברה העריכה בתחילה.



אפל החלה לחלק את הכיסויים בחינם ביולי, לאחר שלקוחות התלוננו על בעיות קליטה כאשר הוא מוחזק בצורה מסוימת. בעקבות הפגם, מגזין "קונסיומר ריפורטס" הנחשב לא המליץ על המכשיר.



גם כאשר הודיעה על חלוקת הכיסויים, המשיכה אפל להתעקש כי אין שום תקלה באייפון 4, וכי גם טלפונים חכמים של חברות אחרות סובלים מבעיות הקליטה דומות.



בהודעה שפירסמה באתר האינטרנט שלה ביום שישי, דיווחה אפל כי תפסיק לחלק את הכיסויים למכשירי אייפון 4 שיימכרו אחרי ה-30 בספטמבר. "אנו יודעים כעת כי בעיית האנטנה באייפון 4 היא קטנה יותר מכפי שחשבנו במקור", נאמר בהודעת החברה. "שיעור קטן של משתמשי אייפון 4 זקוק לכיסוי ואנו נספק להם אותו חינם".



חברת ההשקעות פייפר ג'פרי העריכה כי הפגם בעיצוב האנטנה של אייפון 4 צפוי להפחית את המכירות הפוטנציאליות של המכשיר ב-20%. המכירות האבודות בגין הפגם עלולות לעלות לאפל ב-11 סנט למניה ברבעון הנוכחי, לדברי אנליסט פייפר ג'פרי, ג'ין מונסטר. להערכת מונסטר, אפל תמכור 11 מיליון מכשירי אייפון ברבעון הנוכחי, מתוכם 4.4 מיליון בארה"ב.



החברה ביצעה סקר בקרב 258 משתמשי סלולר במיניאפוליס בחודש שעבר. כשני שליש ממשתתפי הסקר אמרו כי הם מודעים לבעיה באנטנה, ומתוכם 20% אמרו כי הפגם השפיע על החלטתם לא לרכוש את הטלפון, בשל חשש כי הפגם פוגע בעוצמת הקליטה של המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully