וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה חדשה על הטיסות של נתניהו? דלתא איירליינס מציעה שירות מטוסים פרטיים לארה"ב

זוהר בלומנקרנץ

12.9.2010 / 18:50

דלתא איירליינס מציעה לישראלים טיסות פרטיות עם הכרזתה על שליטה מלאה בחברה Delta private jets



חברת התעופה דלתא איירליינס מציעה לישראלים טיסות פרטיות עם הכרזתה היום (א') על שליטה מלאה בחברת המטוסים הפרטיים - delta private jets.



אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל, אומרת כי "דלתא משקיעה ומחויבת לתחום זה של מטוסים פרטיים, ואנו מאמינים שגם נוסעים ישראליים שיטוסו לארה"ב יוכלו ליהנות שם מחוויית הטיסה האיכותית, שנבנתה על פי מה שלקוחות מטוסים פרטיים מסרו לנו שהם רוצים, ואשר כוללת איכות, מגוון אפשרויות וגמישות".



לדבריה, "דלתא היא חברת התעופה האמריקאית היחידה עם שירות מטוסים מסחריים ופרטיים, המאפשרת ללקוחותיה לתכנן נסיעתם תוך נגישות ונוחיות משולבת­ של שירות מטוסים פרטיים לפי דרישה".



עוד מסרה כי delta private jets משלבת יותר מ-25 שנים של ניסיון בשירות נוסעים עסקיים, עם משאבים של חברת התעופה הגדולה בעולם ­ וזאת בכדי לספק פתרון נסיעה יוצא דופן. החברה מפעילה צי מטוסים מגוון ובו ססנה, דסולט.



בשנת 2009 הוכתרה חברת המטוסים הפרטיים של דלתא על ידי מגזין האקסקיוטיב טרוולור כנותנת השירותים הטובה ביותר למטוסים פרטיים. החברה גם מקבלת באופן מתמיד פרסים על שירות הלקוחות יוצא הדופן וכן יותר מכל חברת תעופה אחרת בעולם את הדירוג הנחשק כמובילה בבטיחות (arg/us platinum safety rating].



באחרונה פורסם כי משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה בודקים אפשרות לרכוש מטוס פרטי מיוחד שישמש את ראשי המדינה בנסיעותיהם הממלכתיות ובתפקיד לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully