וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה מוסד פיננסי הכי טוב לעבוד בארה"ב?

סוכנויות הידיעות

12.9.2010 / 19:18

כמה מהבנקים הגדולים והידועים נמצאים מחוץ לעשירייה הראשונה, בהם מורגן סטנלי במקום ה-22



אתר הקריירה vault.com דירג את 50 הבנקים הטובים ביותר לעבוד בהם, כאשר אחד המדדים העיקריים בבניית הדירוג היה יוקרה. עם זאת, אחד הרכיבים המשפיעים העיקריים היה התרבות הארגונית של המוסדות הפיננסיים. בראש הדירוג נמצא, שלא במפתיע, . מפתיע יותר היה מיקומו של המתחרה הגדול שלו בארה"ב - , מחוץ ל-20 הבנקים המובילים, במקום ה-22.



במקום השני נמצאת חברת ההשקעה הפרטית בלאקסטון, במקום השלישי, חטיבת בנקאות ההשקעות של ג'יי.פי מורגן, ובמקום הרביעי, חטיבת בנקאות ההשקעות של . במקום ה-7 נמצאת חטיבת ההשקעות של . את יתר העשירייה הראשונה ממלאות חברות השקעה קטנות יותר וידועות פחות.



את קבוצת הפיננסים מייצגות שתי חטיבות ברשימה - חטיבת הלקוחות המוסדיים במקום ה-15, וחטיבת הבנקאות המסחרית במקום ה-20. בנק לזאר הפרטי נמצא במקום ה-23. הגרמני נמצא במקום ה-24, וברקליס קפיטל, חטיבת ההשקעות של הבריטי, נמצאת במקום ה-25. כמה מהמוסדות הפיננסיים הידועים בעולם נדחקו למחצית השנייה של הרשימה, בהם בנק אוף אמריקה, בנק רוטשילד, אופנהיימר ורבים אחרים.



1,328 בנקאים השיבו על הסקר שביצע האתר בחודשים אפריל-יוני. הבנקאים נדרשו לא רק לדרג את יוקרת המוסדות הפיננסיים השונים, אלא גם לציין מהו הגורם החשוב ביותר עבורם בבחירת מעסיק. 38.6% מהמשיבים טענו כי התרבות הארגונית היא החשובה ביותר עבורם, ורק 15.7% ציינו את יוקרת הבנק כגורם החשוב. גורמים חשובים נוספים היו מיקום, איזון חיים-עבודה, שכר והזדמנויות הכשרה. המדד הסופי העניק משקל של 40% ליוקרת המוסדות, 20% לתרבות הארגונית ו-10% לשביעות רצון כללית, לשכר ולמספר שעות עבודה.



למרות הדירוג הנמוך של השכר כגורם משפיע, 5 המוסדות בהם השכר היה הגבוה ביותר נמנו כולם עם העשירייה הראשונה בדירוג הכולל. לעומת זאת, שעות עבודה כנראה לא היוו גורם מרכזי, והבנקאים מצפים לעבוד שעות ארוכות בחברות המשתלמות. אחת התלונות הבוטות נגד גולדמן סאקס, למשל, היתה השעות הארוכות והלחץ: "העבודה מעניינת, אך די מעייפת. קשה לזכות במספיק שעות שינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully