וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערי האוצר הם עדיין הסחורה החמה של חברות התקשורת

אבי בר-אלי

13.9.2010 / 6:49

לבאות יעזוב גם את ועדת ששינסקי



בלעדי עזיבה שנייה בתוך חודש באגף התקציבים באוצר - ושוב מדובר בנחיתה רכה בענף התקשורת: ל-themarker נודע כי רכז האנרגיה באגף תקציבים, הרן לבאות, יפרוש בקרוב מתפקידו וימונה לסמנכ"ל הכספים החדש של חברת הטלפוניה אקספון 018. זאת, חודש ימים בלבד לאחר שהממונה עליו באגף, עמית לנג, (ראו ראיון עם לנג בעמוד 4) הודיע בעצמו על פרישה בתום 11 שנות כהונה וימונה לראש אגף בכיר לפיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברת פרטנר.

אקספון, שנרכשה באחרונה על ידי איש העסקים חזי בצלאל, מספקת שירותי טלפוניה ואינטרנט. באחרונה פורסם כי החברה ביקשה רישיון להקמת שירות טלפון סלולרי וירטואלי. בשבועות האחרונים היא חיפשה אחר מועמדים פוטנציאליים למשרה ובחרה לבסוף בלבאות, 36, שהספיק להשלים רק שנה וחצי בתפקידו הנוכחי באגף.



עם זאת, התפקיד הרגיש יותר שמילא לבאות באחרונה היה מזכיר ועדת ששינסקי - שבוחנת את מדיניות התמלוגים והמיסוי של אוצרות הטבע. ככל הידוע, יפרוש לבאות מתפקידו כבר בעוד חודש, מה שיחייב את אגף תקציבים להכשיר במהירות את מחליפו לתפקיד מזכיר הוועדה שעתידה למסור בחודש הבא את מסקנותיה. בתוך כך, נודע כי לנעליו של לבאות ייכנס עמיתו לאגף, רכז התחבורה אהוד אדירי. בתחום התחבורה יחליפו את אדירי שניים: ערן כהן ואריאל אבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully