וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של קווינקו דחו את יוזמת בובליל לשינוי התקנון

מיכאל רוכוורגר

13.9.2010 / 6:49



>> אסיפה מיוחדת של בעלי המניות של חברת קווינקו דחתה בערב החג ברוב של 94% הצעה שהעלו בעלי מניות המיעוט בחברה (5.9%) בראשות משה בובליל, לשינוי תקנון החברה ונטילת סמכויות הדירקטוריון והעברתן לבעלי מניות המיעוט. שותפיו של בובליל לדרישה לא השתתפו באסיפה.

במהלך האסיפה הובאה בפני בעלי המניות עמדת חברי ועדת הביקורת, שלפיה דרישת בעלי מניות המיעוט אינה ראויה, סתמית וחסרת ביסוס עובדתי ומשפטי. כ-99% מהמשקיעים המוסדיים שהשתתפו בהצבעה הצביעו נגד הצעתו של בובליל.



זה כחצי שנה החברה מסוכסכת עם בובליל, המחזיק בכ-5% בחברה. במסגרת זו, ביקשו אותם בעלי מניות מיעוט לקיים אסיפה מיוחדת. כבר כשהוגשה הבקשה, הביעו בחברה פליאה על עצם הבקשה לאסיפה תוך התעלמות מהגופים המוסמכים בחברה ועל הניסיון הבוטה להשתמש בהוראות חוק החברות ובזכויות בעל המניות כדי לפעול נגד החברה בכלל ובעלי השליטה בה בפרט.



קווינקו מחזיקה בכ-64% מחברת qli, הפועלת בתחום ההימורים והנדל"ן. לדברי יו"ר דירקטוריון קווינקו, יגאל זילכה, "הצבעת ציבור המשקיעים היא הבעת אמון במוסדות החברה ובעצמאותם. נמשיך להצעיד ולפתח את החברה לשווקים ולתחומי פעילות שיהיו מנועי הצמיחה העתידיים. אני מקווה שהחלטת האסיפה תהווה פתח לבובליל לזנוח את דרך הפלגנות והסכסוך ולמקד את משאביו ליצירת ערך לחברה לטובת בעלי המניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully