וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמהדע מרחיבה את פעילותה ברוסיה: קיבלה אישור לשיווק חיסון נגד כלבת

ואדים סבידרסקי

13.9.2010 / 10:14

תחילת מכירות החיסון ברוסיה צפויה במחצית ראשונה של שנת 2011 תחת מותג "Rebinolin"



חברת , יצרנית מוצרי פארמה להצלת חיים, השלימה את תהליך רישום מוצר החיסון הפסיבי נגד כלבת ברוסיה. החיסון ישווק תחת השם המסחרי "rebinolin" והחברה צופה כי מכירתו תחל במחצית הראשונה של שנת 2011. קמהדע צופה גידול נוסף בהיקף המכירות השנתיות של החיסון המיוצר על ידיה, הנמכר כיום בישראל ובמדינות נוספות בדרום אמריקה ובאסיה תחת השם המסחרי "kamrab", עם השלמת הליכי רישומו בשווקים נוספים, ובכלל זה בארה"ב.



החיסון הפסיבי נגד כלבת, הניתן בהזרקה, מופק מפלסמה אנושית מועשרת בנוגדנים ומשמש למניעת מחלת הכלבת, התוקפת את מערכת העצבים המרכזית של אדם הננשך על ידי חיה נגועה. בחברה מציינים כי השוק העולמי לחיסון הפסיבי נגד כלבת מוערך בכ-100 מיליון דולר בשנה.



בעולם ידוע על כ-10 מיליון איש הננשכים מדי שנה על ידי כלבים ויונקים אחרים ונזקקים לטיפול רפואי מונע - מאחר ועשרות אלפי אנשים, אשר אינם זוכים לטיפול הדרוש בזמן, מתים מדי שנה מהמחלה.



קמהדע מרחיבה את פעילותיה ברוסיה לאחר שקיבלה השנה גם את אישור משרד הבריאות הרוסי למכירת תרופת ה-aat בעירוי - תרופה לטיפול במחלת החסר הגנטי המולד בחלבון האלפא 1אנטיטריפסין. כמו כן, קיבלה החברה אישור לשיווק מוצר האנטי d (אנטי rh) - למניעת מחלה בעוברים הנגרמת עקב אי התאמה בין סוג דם האם לסוג דם העובר.



דוד צור, מנכ"ל קמהדע, מציין כי "אישור השיווק והמכירה למוצר נוסף פרי פיתוחה של קמהדע בשוק הרוסי מהווה הוכחה נוספת לטכנולוגיה שפותחה בקמהדע ולאיכות המוצרים. המשך פיתוח מוצרי החיסונים נגד כלבת והאנטי d מתבצע במקביל לפעילות העסקית המרכזית של החברה המתמקדת בתחילת מכירות תרופת ה-aat בעירוי בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully